کد خبر : 1718295 | 19 آبان 1399 ساعت 17:10 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

یان رایت:

این بدترین بازی ای بود که از آرسنال دیده ام

اسطوره توپچی ها نمایش تیم محبوبش برابر استون ویلا را زیر سوال برد.

این بدترین بازی ای بود که از آرسنال دیده ام

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته استون ویلا یک شگفتی دیگر خلق کرد و توانست در زمین آرسنال با سه گل برنده شود. ویلا پیش از این توانسته بود لیورپول را 7-2 شکست دهد.

کمتر کسی تصور می کرد تیم تحت هدایت میکل آرتتا در ورزشگاه امیریتس با سه گل بازنده شود ولی توپچی ها در یکی از ضعیف ترین بازی های فصل خود، تقریبا حرفی برای گفتن مقابل استون ویلا نداشتند. با این شکست، آرسنال در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

 

 

1542703

 

 

یان رایت اسطوره آرسنال در مورد این بازی گفت:« این بدترین نمایشی بود که از آرسنال دیده ام؛ به خصوص که تیم به اندازه کافی هم استراحت داشت. میکل آرتتا در بازی با مولده در لیگ اروپا تغییراتی در ترکیب ایجاد کرده بود اما برابر ویلا به آزمون و خطاهایش برگشت. تیم در تمام نقاط زمین بد بود. آرسنال باید به خطوط حریف بزند و به فضا برای ضربه زدن نیاز دارد اما تیم عملا در کار با توپ خنثی و بی اثر بود. نمایش آرسنال میلیون ها مایل نسبت به بازی با منچستریونایتد فاصله داشت. استون ویلا تقریبا همه جا بهتر از ما کار کرد.»

 

 

1542490

 

 

رایت ادامه داد:« آرتتا می خواهد از بازیکنانی که دوستشان دارد برای اجرای کارهایی که می خواهد استفاده کند اما تلاش آرسنال و نتیجه بازی، برای تیمی که استراحت خوبی داشت، به هیچ عنوان خوب نبود. آن ها می دانستند که استون ویلا فشار خواهد آورد و به این ترتیب باید بازی خود را بر حریف تحمیل می کردند. در تیم کمبود هافبک خلاقی که بتواند موقعیت سازی کند، حس می شود و این چیزی است که آرسنال در این مقطع به آن نیاز دارد. از طرفی دیگر، شما نمی توانید با این نگرش وارد زمین شوید و انتظار پیروزی داشته باشید.»

 

دیدگاه‌ها