کد خبر : 1718300 | 19 آبان 1399 ساعت 17:21 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی‌نژاد مثل بنجامین باتن است؛

ناصحی: ما قوی بودیم، ماشین‌سازی ضعیف نبود

مربی شهرخودرو اعتقاد دارد که پیروزی آنها مقابل ماشین سازی به خاطر قدرت تیمی خودشان بود نه ضعف حریف.

ناصحی: ما قوی بودیم، ماشین‌سازی ضعیف نبود

رضا ناصحی در خصوص پیروزی سه بر صفر شهرخودرو مقابل ماشین سازی به "ورزش سه"، گفت: ما قبل از شروع تمرینات، تغییرات زیادی داشتیم، اما کادرفنی و در راس آن  آقای رحمتی تلاش کردند که بازیکنان به هماهنگی برسند. اردوی خیلی خوبی در تهران داشتیم، جا دارد که از مالک باشگاه تشکر کنم که امکانات را در اختیار ما قرار داد و ما  با انجام بازی‌های دوستانه خوب تا حدودی به  هماهنگی رسیدیم و توانستیم بازی ماشین سازی را خیلی خوب شروع کنیم  و خیلی زود هم به گل رسیدیم و بچه ها  نکته به نکته مسائلی که گفته شده بود را رعایت کردند.


او سپس ادامه داد: خیلی جای پیشرفت داریم و باید روی  نقاط ضعف‌مان  کار کنیم و با تلاش بچه‌ها در بازی‌های آینده موفق باشیم. نگاه کادر  فنی این است اشتباهات را به حداقل برساند و ما کم اشتباه ترین شویم و هدفمند جلو برویم تا نتایج خوبی بگیریم.


وقتی از دستیار رحمتی سوال شد که  آیا  پیروزی آنها به خاطر ضعف ماشین‌سازی بود یا قدرت شهرخودرو، ناصحی اینطور به این سال پاسخ داد: من ۱۸ سال در لیگ برتر بازی کرده‌ام و اعتقاد دارم اصلا بازی آسان وجود ندارد. ماشین سازی هم تیم جوان و با انگیزه ای است. درست است که یکسری از بازیکنان آنها تجربه کمتری در لیگ داشتند اما پیروزی ما به خاطر قدرت ما بود. حتی در چندین صحنه آنها موقعیت هایی روی دروازه ما ایجاد کردند اما با قدرت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.


ناصحی در پایان در خصوص عملکرد خوب امین قاسمی نژاد افزود: امین مثل بنجامین باتن می‌ماند و هر چه می گذرد بهتر می شود و تمرکز بالایی دارد و به همراه اکبر صادقی بار تجربه تیم را بالا برده اند و خیلی کمک می کنند. امیدوارم امین قاسمی نژاد در این سن  به تیم ملی دعوت شود و از کادر فنی تیم ملی تقاضا دارم روی کل بازیکنان ما نگاه‌شان مثبت تر باشد تا بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم. امین و اکبر در کنار  دیگر بچه ها به پیشرفت شهر خودرو کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ها