کد خبر : 1718306 | 19 آبان 1399 ساعت 17:50 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد عجیب اینتر؛ بایکوت تیم ملی ایتالیا!

پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر به حواشی عجیب این روزهای فوتبال ایتالیا معترض است.

پیشنهاد عجیب اینتر؛ بایکوت تیم ملی ایتالیا!


به گزارش "ورزش سه"، پیدا شدن موارد جدید مبتلا به ویرس کرونا در ایتالیا باعث سردرگمی در فوتبال این کشور در آستانه برگزاری رقابت های تیم ملی ایتالیا شده است. در برخی مناطق ایتالیا مقامات بهداشت اجازه حضور بازیکنان چند تیم از جمله اینتر، رم، لاتزیو و چند تیم دیگر در اردوی تیم ملی ایتالیا را نداده اند و شرایط برخی از بازیکنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. پپ ماروتا مدعی شد اینگونه بهتر است باشگاه ها حضور در تیم ملی را بایکوت کنند.

 

1516261

 

پپ ماروتا گفت: "اگر بنا باشد وقتی بازیکن جدیدی به کرونا مبتلا شد سبک مدیریت بدین شکل باشد، پیشنهاد من این است که ما تیم های باشگاهی رقابت های ملی را بایکوت کنیم، بله باید این اتفاق رخ دهد، زیرا اینجا بحث اعتبار سیستم محسوب می شود. اگر قرار به ایجاد یک وقفه و دوره استراحت جدیدی باشد، به نظر من در همین 15 روز این اتفاق رخ دهد تا قوانین و محدودیت هایی وضع شده و برای همه یکسان باشد.

 

در حال حاضر شرایط مناسبی برقرار نیست و من امیدوارم وزیر ورزش در دعوت شدن بازیکنان به تیم های ملی دخالت کند. این شرایط باعث بهم خوردن نظم در برگزاری مسابقات خواهد شد و اینکه تصمیمات مقامات محلی و قوانین از رم تا فلورانس فرق دارند موضوع بسیار عجیبی است."

دیدگاه‌ها