کد خبر : 1718312 | 19 آبان 1399 ساعت 18:23 | 111.2K بازدید | 1 دیدگاه

صحنه ای که اشک ستاره بارسلونا در آمد! (عکس)

به نظر می رسد آنتوان گریزمان شرایط دشواری را این روزها در بارسلونا سپری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی و گلزن اتلتیکومادرید بعد از سپری کردن جنجال های فراوان راهی بارسلونا شده و بالاخره پیشنهاد این تیم را قبول کرد. اما شرایط از همان ابتدا برای مهاجم فرانسوی خوب پیش نرفته و او هنوز به فرم ایده آل گذشته نرسیده است.

 

در ابتدا اخباری در مورد عدم تمایل رختکن بارسلونا به این انتقال و پذیرش آنتوان گریزمان مطرح شد و در جریان بازی ها نیز به نظر می رسید لیونل مسی رابطه خوبی با او نداشته و به این مهاجم باتجربه پاس نمی دهد. همچنین آمار گلزنی او در اولین فصل هرگز مانند گذشته نبود و شایعاتی در مورد احتمال جدایی آنتوان گریزمان نیز شنیده شد.

 

اما شرایط در فصل جدید نیز چندان متفاوت نبوده و او علیرغم بازگشت به پست اصلی خود هنوز در ترکیب بارسلونا درخشان ظاهر نشده است. در دیدار ابتدای هفته مقابل بتیس و در غیبت لیونل مسی در ترکیب ابتدایی، پنالتی بارسلونا به آنتوان گریزمان سپرده شده و او حتی در این موقعیت نیز نتوانست دروازه حریف را باز کند. حالا تصاویری منتشر شده که نشان از ناراحتی شدید آنتوان گریزمان و حتی به گفته برخی اشک های این مهاجم فرانسوی بعد از خراب کردن پنالتی است. البته آنتوان گریزمان در نیمه دوم و در دقایق ابتدایی در جریان بازی موفق به گلزنی شده و اتفاقات تلخ نیمه اول را به دست فراموشی سپرد.

 

1542713

دیدگاه‌ها