کد خبر : 1718484 | 20 آبان 1399 ساعت 18:54 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان فصل برای شنزن بدون پورعلی‌گنجی

مدافع ایرانی شنزن در آخرین مسابقه فصل تیمش چینگ‌دائو هوانگهای حضور نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله پلی‌آف فصل ۲۰۲۰ سوپر لیگ چین که تکلیف تیم‌های سیزدهم و چهاردهم جدول ر ا مشخص می‌کرد، تیم شنزن عصر امروز در استادیوم جینژو به مصاف تیم چینگ‌دائو هوانگهای رفت.

 

 

1542945

 

 

یاران پورعلی‌گنجی که از امتیاز میزبانی در این دیدار بهره می‌بردند، موفق شدند به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کنند که البته تیم چینگ‌دائو هوانگهای با فرصت‌سوزی مقابل شنزن یک پنالتی هم هدر داد.

 

تیم فوتبال شنزن که در دیدار رفت مقابل چینگ‌دائو هوانگهای به پیروزی ۲ بر یک رسیده بود، امروز هم توانست این تیم را شکست دهد تا در مجموع دو مسابقه به برتری ۴ بر یک دست یابد و فصل ۲۰۲۰ سوپر لیگ چین را با حضور در رده سیزدهم جدول به پایان برساند.

 

 

 

1542947

 

 

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی شنزن که پس از پیوستن به این تیم در ۶ مسابقه به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده بود، امروز برای دومین مسابقه متوالی در فهرست تیمش مقابل چینگ‌دائو هوانگهای حضور نداشت.

 

پورعلی‌گنجی در حالی در دو مسابقه پایانی فصل ۲۰۲۰ سوپر لیگ چین تیم شنزن را همراهی نکرد که از دیروز دوشنبه به اردوی تیم ملی ایران برای انجام دیدار تدارکاتی مقابل بوسنی و هرزگوین اضافه شده است.

دیدگاه‌ها