کد خبر : 1718504 | 20 آبان 1399 ساعت 20:59 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت گابریل باتیستوتا به فیورنتینا

چزاره پراندلی، سرمربی جدید فیونتینا از احتمال بازگشت گابریل باتیستوتا به این تیم صحبت کرد.

احتمال بازگشت گابریل باتیستوتا به فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر دهه 90 بود که گابریل باتیستوتا، ستاره گلزن و خوش تیپ آرژانتینی در خط حمله فیورنتینا عملکرد فوق العاده ای داشته و به یکی از محبوب ترین بازیکنان آن دوره تبدیل شده بود. حالا چزاره پراندلی که اخیرا دوباره و بعد از یک دهه هدایت فیورنتینا را بر عهده گرفته، از احتمال حضور این بازیکن در کادر فنی تیمش خبر داد.

 

چزاره پراندلی گفت: "در آینده با گابریل باتیستوتا صحبت خواهم کرد و حضور او می تواند چیز جدیدی به تیم اضافه کند. امکان حضور مهاجمی مانند باتیستوتا در کادر فنی برای بازیکنان ما انگیزه بخش خواهد بود. در حال حاضر این کار غیرممکن است، اما ما می توانیم در مورد بازگشت او در آینده صحبت کنیم."

 

1253303

 

چزاره پراندلی ادامه داد: "من هرگز فلورانس را ترک نکرده ام و بازگشتم تا کاری را از سر بگیرم. مالک باشگاه می خواهد تیم بزرگی بسازد که در سطح ایتالیا و بین المللی مدعی باشد و من می دانم که هرگز تنها نخواهم بود.

 

عشقی که به این تیم احساس می کنم بسیار عمیق است. من هیچ شرطی نگذاشتم و امیدوارم بتوانم این محبت را جبران کنم، زیرا به عنوان سرمربی و هوادار مسئولیت دارم. من اغلب جوری با بازیکنان صحبت خواهم کرد که انگار یک هوادار واقعی هستم. من بلافاصله به مدیر باشگاه گفتم که این تیم پتانسیل خوبی دارد و باید بفهمیم که چگونه از این پتانسیل استفاده کنیم."

دیدگاه‌ها