کد خبر : 1718666 | 21 آبان 1399 ساعت 20:39 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی: سرهنگ، پیشکسوت فرا رنگی بود

محمود یاوری چهره ای آبرومند و پرطرفدار در بین اهالی فوتبال در ایران بود.

قلعه نویی: سرهنگ، پیشکسوت فرا رنگی بود

به گزارش ورزش سه، با گذر از سال ها خاطره، امروز امیر قلعه نویی هم درباره این پیر دیر فوتبال ایران صحبت های جالبی به زبان آورد و در گفتگویش با ایسنا، از تجربه اولین دیدار گفت؛ وقتی که محمود یاوری او را برای رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا در سال ۱۹۸۴ به تیم ملی دعوت کرد.

 

قلعه نویی می‌گوید: ایشان که مربی تیم ملی شد، من هم دعوت شده بودم. سن کمی داشتم. بعد ها ایشان را بیشتر شناختیم. وارسته و منضبط بود. واقعا یک جناب سرهنگ بود. انسان اخلاق‌مداری بود.

 

او ادامه داد: یک خاطره دارم که اولین بار است می‌گویم. زمان‌هایی که در اصفهان نتیجه نمی‌گرفتیم مرتب به من زنگ می‌زد. اما در مواقعی که موفق بودیم زیاد در تماس نبودیم. بحث استاد و شاگردی بود و در بدترین شرایط حال شاگردش را می پرسید. از او ممنونم. این خاطره بزرگی است که چند سالی که بودم هر وقت بردم چیزی نگفت اما چند هفته آخر که شرایط سخت بود با من تماس می‌گرفت. حالا یه روزی راجع به آن شرایط صحبت خواهم کرد که چه اتفاقاتی افتاد. آقای یاوری دو، سه روز یک بار جویای حالم می‌شد. به واقع استاد اخلاق و معرفت بود و پیشکسوت مخصوص رنگ خاصی نبود.  پیشکسوت بزرگ ایران بود.

 

سرمربی گل‌گهر درباره شرایط تیمش هم گفت: ما دنبال این هستیم که تیمی با ثبات درست کنیم. بازی با سپاهان هم به تاریخ پیوست و ما ۲۹ فینال دیگر داریم. به بازیکنان گفته‌ام تمام فکرشان باید بازی با مس رفسنجان باشد. ما هفته به هفته جلو می‌رویم. زود است درباره گل‌گهر قضاوت کنیم. دنبال ثبات تیمی هستیم و بلندپروازی‌ها و انگیزه‌های خاص خودمان را هم داریم.

دیدگاه‌ها