کد خبر : 1718667 | 21 آبان 1399 ساعت 21:02 | 49.2K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی آلومینیوم از ۳ خرید همزمان(عکس)

سه بازیکن شناخته شده فوتبال ایران با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوستند.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پس از عملکرد ضعیفی که در نقل و انتقالات تابستانی داشت و از این جهت هم مورد انتقاد شدید رسول خطیبی، سرمربی این تیم قرار گرفت و منجر به استعفای او شد، اکنون سه بازیکن جدید جذب کرده است.

 

محمد ایران‌پوریان، کاپیتان سابق تراکتور و سپاهان که طی دو فصل اخیر در جمع طلایی پوشان اصفهان بود، با جدایی از این تیم به آلومینیوم اراک پیوست.

 

این مدافع راست با تجربه که سابقه کار با رسول خطیبی را در تراکتور دارد، پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک قراردادش با این باشگاه را رسمی کرد.

 

1543174

 

جابر انصاری، مهاجم سابق استقلال، فجرسپاسی، سایپا و صبای قم نیز که طی یک فصل اخیر در پیکان عضویت داشت و به پایان قراردادش با این باشگاه رسید، دومین خرید امروز آلومینیوم اراک بود تا مشکل خط حمله این تیم را برطرف کند.

 

این مهاجم ۳۳ ساله که چهار سال سابقه حضور در استقلال را پیش از پیوستن به پیکان دارد، برای تقویت تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم به این تیم رفت و به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شد.

 

1543175

 

سومین خرید امروز آلومینیوم اراک به مرتضی آقاخان اختصاص داشت؛ مهاجمی که پس از دوران تلخ در استقلال که همراه با مصدومیتش بود، در نقل و انتقالات زمستانی نیم‌فصل سال گذشته به سایپا رفت و ۹ بازی برای نارنجی پوشان انجام داد.

 

آقاخان که قبل از سایپا و استقلال دوران درخشانی در پیکان داشته، امیدوار است با پیوستن به آلومینیوم اراک دوباره به روزهای اوج خود برگردد و مهره موثری برای خطیبی در خط حمله باشد.

 

1543176

 

به نظر می‌رسد خریدهای آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و این تیم با شرایط بهتری نسبت به هفته اول که مقابل نساجی شکست خوردند، به استقبال ادامه لیگ برتر خواهد رفت.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها