کد خبر : 1718721 | 22 آبان 1399 ساعت 12:26 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

میلیون ها چشم خیره به ساق های

محرمی صادق در بازی سرنوشت !(عکس)

مدافع راست ایرانی تیم دیناموزاگرب، امروز انگیزه های متفاوتی برای درخشش در دیدار مقابل بوسنی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دراگان اسکوچیچ لیست 23 نفره ای را برای دیدار دوستانه با بوسنی و هرزگوین اعلام کرده بود، غیبت چند نام در این لیست، باعث بروز واکنش های زیادی شد. عدم دعوت از افرادی نظیر وریا غفوری، رامین رضاییان در سمت راست تیم ملی ایران، باعث بروز گمانه زنی هایی شد.

 

 

1534430

 

 


این اعتراض ها باعث شد تا فشار بر روی بازیکنان دعوت شده در سمت راست تیم ملی نیز افزایش پیدا کند که یکی از آنها، صادقی محرمی است. بازیکنی که در دیدار دوستانه مقابل ازبکستان عملکرد قابل قبولی داشت و یکی از بهترین های تیم اسکوچیچ بود.


محرمی 24 ساله که از تیم پرسپولیس چهره شد، دو سالی است که در تیم دیناموزاگرب کرواسی توپ می زند و یکی از مهره های اصلی این تیم است. محرمی در آخرین دیدار این تیم که 4 روز پیش برگزار شد، به طور کامل بازی کرد که این دیدار با پیروزی 5 بر صفر دینامو در برابر ایسترا 1961 به پایان رسید.

 

 

1541481

 

 


صادق محرمی که با غیبت رضاییان و غفوری به احتمال زیاد گزینه اصلی اسکوچیچ برای حضور در پست دفاع راست است، انگیزه های فراوانی دارد تا خودش را در دیدار با بوسنی به میلیون ها ایرانی ثابت کند و نشان دهد که شایسته حضور ثابت در ترکیب تیم ملی ایران است.

 


پس از عدم دعوت از دو ستاره تیم ملی ایران در جناح راست، هجمه ها علیه اسکوچیچ و انتخاب های او در سمت راست تیم ملی بیشتر شد و اکنون بازی محرمی در دیدار امروز زیر نظر میلیون ها نفر قرار دارد و این دیدار، قطعا بازی مهمی برای صادق خواهد بود تا او شایستگی هایش را به نمایش بگذارد.


این بازیکن که در اولین دیدار دوستانه اسکوچیچ با ایران و در مقابل تیم ملی ازبکستان 90 دقیقه در ترکیب تیم ملی به میدان رفت، 8 عملکرد مثبت دفاعی به ثبت رساند. او 2 بار بازیکنان سرسخت ازبکی را دریبل زد و 2 بار نیز به روی دروازه سانتر انجام داد. 73 درصد از پاس های محرمی نیز به درستی به مقصد رسیدند. 3 بار نیز بازیکنان ازبکستان مجبور به خطا بر روی محرمی شدند.

 

 

 

1543254

 


این بازیکن با کسب نمره 7.4 در دیدار مقابل ازبکستان، پس از علی قلی زاده و به صورت مشترک در کنار شجاع خلیل زاده، دومین بازیکن برتر زمین بود. او حالا قصد دارد روند خوب و رو به رشدش را در دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین نیز ادامه دهد.


دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و بوسنی امروز پنجشنبه در ورزشگاه اسیم فرهاتوویچ سارایوو و از ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها