کد خبر : 1718726 | 22 آبان 1399 ساعت 12:50 | 39.9K بازدید | 2 دیدگاه

تونی کروس: شادی بعد از گل اوبامیانگ مزخرف است!

هافبک تیم رئال مادرید شادی های بعد از گل اوبامیانگ را مزخرف قلمداد کرد.

تونی کروس: شادی بعد از گل اوبامیانگ مزخرف است!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس هافبک تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید حمله ای غافلگیرکننده و عجیب به پیر امیریک اوبامیانگ کاپیتان آرسنال انجام داده است. انتقادی که به خاطر شادی های بعد از گل او بوده است.


وب سایت Sportbible نوشته است که تونی کروس، ملی پوش آلمانی که به سبک و رسوم قدیمی علاقه مند است، مشهور است که در دیدارهای ملی و باشگاهی و به مدت بیش از چهار سال از یک جفت کفش آدیداس استفاده می کرده تا اینکه سرانجام تصمیم به تغییر کفش هایش گرفته  و بنابراین ممکن است تکان دهنده نباشد اگر بدانیم مرد سابق بایرن مونیخ طرفدار جشن های خلاقانه و تمرین شده نیست.

 


پیر اوبامیانگ مهاجم سابق بروسیا دورتموند پس از گلزنی برای تیمش، در شادی های بعد از گل مرتباً ماسک شخصیت های ابرقهرمانی نظیر مرد عنکبوتی، ددپول، بتمن و پلنگ سیاه را بر چهره می زد و اکنون کروس در این مورد واکنش نشان داده است.

 

 

1543260

 

 


با این وجود به نظر می رسد که تونی کروس برای شادی بعد از گل، تنها یک شادی کلاسیک مانند مشت کردن دستان را ترجیح می دهد. او در این خصوص گفت که این جشن ها «مزخرف» و «احمقانه» هستند و اعلام کرد که شادی های بعد از گل ستاره گابنی «الگوی خوبی نیست».

 


کروس که مهمان پادکست Einfach mal Luppen بود، گفت: »اگر شادی بعد از گل یک رقص تمرین شده و یا حرکات رقص گونه باشد، به نظر من این حرکت خیلی احمقانه است. حتی بدتر اینکه اشیایی را برای انجام شادی بعد از گل در جوراب هایشان پنهان کنند.»


تونی کروس با اشاره با شادی بعد از گل ستاره گابنی سابق دورتموند می گوید: «اوبامیانگ یک بار پس از گلزنی جشن گرفت و ماسکی از جورابش بیرون آورد. فکر نمی کنم این الگوی خوبی باشد. خیلی مزخرف است!»

 

 

1543262

 


کروس همچنین در مورد شادی بعد از گل مورد علاقه اش می گوید: «آنچه من همیشه شیرین می دیدم، شادی بعد از گل گرد مولر بود. او فقط به هوا پرید و شورت خود را بالا کشید. این یک لذت واقعی بود، هیچ چیزی بزرگتر از این نیست.»


اوبامیانگ در سال 2019 و در دیدار آرسنال مقابل رن فرانسه در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق به گلزنی شد و پس از این گل، ماسک پلنگ سیاه را بر چهره زد. وی پس از بازی گفت: «من به ماسکی نیاز داشتم که نشان دهنده من باشد و آن پلنگ سیاه است. در گابن، ما تیم ملی را پلنگ می نامیم.»

 

 

1543261

 


چند ماه پیش نیز پس از درگذشت چادویک بوزمن، بازیگر آمریکایی ایفا کننده شخصیت پلنگ سیاه، پیر اوبامیانگ در دیدار مقابل لیورپول موفق به گلزنی شد و برای ادای احترام به این بازیگر، حرکت منتسب به او را انجام داد.

دیدگاه‌ها