کد خبر : 1718734 | 22 آبان 1399 ساعت 13:15 | 25.4K بازدید | 6 دیدگاه

تلاش میکنیم رأی استراماچونی را بشکنیم

نظری: پنجره کنونی و زمستانی استقلال بسته نخواهد شد

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد که پنجره های تابستانی و زمستانی این باشگاه بسته نخواهد شد.

نظری: پنجره کنونی و زمستانی استقلال بسته نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، رأی فیفا درخصوص شکایت استراماچونی از استقلال صادر و این باشگاه به پرداخت 1.3 میلیون یورو به سرمربی سابق خود محکوم شد. حجت نظری سخنگو و عضو هیئت مدیره آبی پوشان در خصوص رأی صادر شده توضیحاتی را ارائه داد.


نظری در مورد این پرونده و اقدامات استقلال در این زمینه گفت: آقای استراماچونی از چند ماه پیش موضوع شکایتشان را دنبال می کنند و در این مدت نیز باشگاه استقلال تلاش کرده است تا با اسناد و مدارکی که در دست دارد، ادعای ایشان را رد کرده و با رقم پایین تری این پرونده را ببندد.


وی گفت: آقای استراماچونی مبلغ یک میلیون و 680 هزار یورو درخواست غرامت کرده بودند که فیفا حدود یک میلیون و 355 هزار یورو از آن را تأیید کرده است که البته ما اسناد و مدارکی در اختیار داریم که می توانیم از طریق آنها، این رأی را بشکنیم.


او ادامه داد: ما در مدت 20 یا 10 روز آتی فرصت داریم تا درخواست گرندز کنیم و اسناد و مدارکی که فیفا براساس آن رأی را صادر کرده، مطالبه کنیم. طی شدن این فرآیند خودش مدت زمانی را سپری خواهد کرد که در این زمینه باید حدود 10 هزار فرانک سوئیس پرداخت بکنیم.

 

 

1526459

 

 


نظری گفت: بعد از اینکه فیفا مدارک را برای ما ارسال کند، براساس مدارک و مستنداتی که خودمان در اختیار داریم و براساس مدارکی که فیفا طبق آن رأی را صادر کرده است، به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت خواهیم کرد تا این رأی را بشکند.


وی در مورد میزان امیدواری این باشگاه به کاهش این جریمه گفت: بعضی از عزیزانی که پست مدیریتی داشتند، ادعا می کردند که اگر استراماچونی علیه باشگاه شکایت کند، حتما علیه استقلال رأی خواهد گرفت و باشگاه به پرداخت 3 میلیون یورو محکوم خواهد شد و ما هم مکلف هستیم ظرف یک هفته آن مبلغ را پرداخت کنیم.


وی ادامه داد: اکنون هر دوی این ادعاها زیر سوال است. هم مبلغی که فیفا در رأی اولیه ما را محکوم کرده، بسیار کمتر از مبلغی است که دوستان ادعا داشتند و هم ما فرصت تجدیدنظرخواهی و پیگیری داریم. ما مطمئنیم که در مرحله بعدی با تعامل بسیار خوبی که میان اعضای هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه وجود دارد، حتما می توانیم این رأی را بشکنیم.


نظری گفت: نکته ای که باید هواداران بدانند این است که این اتفاق هیچ تأثیری بر روی پنجره نقل و انتقالاتی حاضر و پنجره نقل و انتقالاتی زمستان نخواهد گذاشت و مطمئنا ما تا پایان این فصل فرصت داریم مبالغی که در نهایت به پرداخت آن محکوم خواهیم شد را به استراماچونی پرداخت کنیم. تأکید می کنم که هیچ جای نگرانی وجود ندارد و ما تمام این مبالغ را در فرصت مقرر پرداخت خواهیم کرد و مطمئنا هیچ پنجره ای بسته نخواهد شد.

دیدگاه‌ها