کد خبر : 1718757 | 22 آبان 1399 ساعت 14:40 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو موتا:

نیمار گاهی در زمین حواس پرت می شود

ستاره برزیلی ایتالیایی سابق پی اس جی اظهارنظر جالبی در مورد نیمار مطرح کرد.

نیمار گاهی در زمین حواس پرت می شود

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو موتا بین سال های 2011 تا 2018 برای پی اس جی بازی کرد و در این مدت فصل 18-2017 را با نیمار هم تیمی بود. او چندین سال نیز در بارسا با رونالدینیو هم تیمی بود و از هر دو خاطرات جالبی دارد.

تیاگو که پس از بازنشستگی به سراغ مربیگری رفته و یک دوره ناموفق را هم در جنووا پشت سر گذاشت، یکی از گزینه های هدایت پی اس جی در سال های پیش رو است. برخی پا را فراتر گذاشته و معتقدند که تیاگو می تواند به زودی جای توماس توخل را بگیرد.

 

 

1446681

 

 

در چنین شرایطی اظهارنظر جدید او در مورد نیمار شاید به مذاق سران باشگاه و خود ستاره برزیلی خوش نیاید و مانعی بر سر راه نشستن او روی نیمکت باشگاه پاریسی باشد.

 

 

1542908

 

 

تیاگو در مورد نیمار به تله فوت گفت:« تردیدی نیست که نیمار یکی از بهترین های دنیاست و حضورش در هر تیمی می تواند تاثیرگذار باشد اما یک نکته منفی در مورد او دیده ام که به حواس پرتی اش در زمین بر می گردد. او در برخی دقایق خودش را در زمین گم می کند و وظایفی که باید را انجام نمی دهد.»

 

تیاگو در مورد شایعات مربیگری اش در پی اس جی گفت:« شنیدن این اخبار حس خوبی به من می دهد. همیشه خودم را مدیون هواداران پی اس جی می دانم و امیدوارم روزی بتوانم پاسخ این اطمینان را بدهم. افتخار می کنم و باعث غرورم است که مورد علاقه هواداران قرار دارم.»

 

رونالدینیو:« سال های فوق العاده ای با رونالدینیو در بارسا داشتم. فضای تمرینات با او عالی بود. با او همه چیز شاد بود و خاطرات خوب زیادی از او دارم.»

دیدگاه‌ها