کد خبر : 1718783 | 22 آبان 1399 ساعت 17:28 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

پدر آلابا: دیوید عصبانی و زخم خورده است

خانواده آلابا هنوز رفتار باشگاه بایرن مونیخ در قضیه تمدید قرارداد را درک نکرده اند.

پدر آلابا: دیوید عصبانی و زخم خورده است

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش رسانه‌های آلمانی اعلام کردند بعد از آنکه بایرن مونیخ نتوانست در مذاکرات با دیوید آلابا مدافع اتریشی خود درباره تمدید قرارداد به نتیجه برسد، پیشنهاد خود را پس گرفته تا آینده او در مونیخ بیش از پیش با شک و تردید مواجه شود.

 

 

1535253

 

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هربرت هاینر می گوید این باشگاه برای توافق با آلابا تاریخ 31 اکتبر را به عنوان ضرب الاجل تعیین کرده بود و با توجه به نرسیدن به توافق تا این تاریخ تصمیم گرفت تا مذاکرات را پایان دهد. ایجنت آلابا در آخرین اظهارنظرش گفته بود پیشنهاد بایرن قابل قبول نیست. ظاهراً بایرن حالا دیگر پیشنهادش را پس گرفته و دیگر راهی برای ترمیم فاصله دو طرف وجود ندارد.

پینی زاهاوی مدیربرنامه های آلابا نیز از اتفاقات اخیر و فاش شدن برخی مسائل در رسانه ها عصبانی است و سران باشگاه به خصوص حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه را مسئول این حواشی می داند.

 

 

1527696

 

 

جورح آلابا پدر دیوید آلابا از وقفه بازی های ملی استفاده کرد و در جریان یک مصاحبه گفت:« پسرم عصبانی و زخم خورده است. او باورش نمی شود بایرن پیشنهاداتش را پس گرفته باشد. حرف ها و اطلاعات غلطی از پسرم رسانه ای شد که هیچکدام صحت نداشتند. به زودی یک تصمیم قاطع گرفته خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها