کد خبر : 1720002 | 29 آبان 1399 ساعت 15:39 | 32.1K بازدید | 2 دیدگاه

قرارداد ستاره اتریشی آماده است

آلابا در تور رئال؛ لحظه شماری برای شکار بزرگ (عکس)

رئال مادرید برای رسیدن ژانویه و شروع مذاکرات رسمی با ستاره اتریشی بایرن مونیخ بی تابی می کند. مارکا می گوید جذب آلابا بی ارتباط با رفتن یا ماندن سرخیو راموس است.

آلابا در تور رئال؛ لحظه شماری برای شکار بزرگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، دیوید آلابا وارد فهرست خرید رئال مادرید شده و این را باید قطعی دانست. اینکه یک بازیکن بزرگ و در سطح دیوید آلابا در بازار نقل و انتقالات قرار داشته باشد، اتفاقی معمول در دنیای فوتبال نیست ولی ستاره اتریشی که قراردادش پایان فصل به اتمام می رسد از اول ژانویه آزاد است با تیم های مدنظرش وارد مذاکره شود.

در رئال مادرید هم سرخیو راموس چنین شرایطی دارد. کاپیتان رئال قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و می تواند بدون مشکل از ژانویه با باشگاه های دیگر وارد مذاکره شود ولی به نظر می رسد پس از توافقات اولیه او با رئال، همه چیز به زودی ختم به خیر خواهد شد.

 

 

1543060

 

 

شرایط دیوید آلابا اما متفاوت است. طبق گزارش رسانه های آلمانی، مذاکرات تمدید او به بن بست خورده و عملا بایرن دیگر تمایلی برای تمدید با او ندارد.

در چنین شرایطی رئال مادرید برای رسیدن ژانویه و مذاکرات مستقیم و بی دردسر با آلابا لحظه شماری می کند. رئال قصد قانون شکنی ندارد و تا پیش از ژانویه نه با بازیکن و نه ایجنتش هیچ مذاکره ای نخواهد کرد.

 

 

1545003

 

 

آلابا چندین پیشنهاد خوب دارد ولی همانطور که چند بار گفته است، تمایل او بازی برای رئال مادرید است و این علاقه ای یک طرفه نیست.

انتقال احتمالی آلابا را باید بی ارتباط با قضیه راموس دانست. چه کاپیتان در رئال بماند و چه برود، رئال برای جذب آلابا تلاش خواهد کرد. او بازیکنی است که مورد توجه سران باشگاه و البته کادر فنی قرار دارد. بین رئال و بایرن نیز مدت هاست ارتباط کاملا عالی برقرار است. اخیرا خامس و اودریوسولا از رئال قرضی راهی بایرن شدند و در سال 2014 نیز شاهد انتقال تونی کروس از بایرن به رئال و ژابی آلونسو از رئال به باشگاه مونیخی بودیم.

 

 

1525943

 

 

دیوید آلابا مدافعی چند پسته است و این یک فاکتور بسیار مهم محسوب می شود. او هم می تواند در سمت چپ بازی کند و هم دفاعی میانی باشد و این یعنی یک تیر با دو نشان. زیدان هم می تواند دفاع میانی بزرگ و باکیفیت در اختیار داشته باشد و هم در مواقع نیاز، سمت چپ خود را بیمه کند.

 

تاکتیک رئال صبر کردن است. زمانی زیاد تا شروع انتقالات زمستانی باقی نمانده و اگر قطع ارتباط بین آلابا و بایرن همچنان ادامه داشته باشد، رئال پیشنهاد رسمی خود را ارائه خواهد داد.

 

 

1512021

 

 

هر چند آلابا در پایان فصل بازیکن آزاد است اما جذب او هزینه اندکی نخواهد داشت. ستاره اتریشی قطعا دستمزد بالایی طلب خواهد کرد و رئال باید پاداشی را برای امضای قرارداد به او و پینی زهاوی مدیر برنامه هایش معروفش پرداخت کند.

رئال پیش از این در قضیه کیلیان امباپه نشان داد که تحت تاثیر توقعات بالای بازیکن و ایجنتش قرار نمی گیرد. در واقع رئال تنها درخواست های معقول را قبول می کند و اکنون باید دید آلابا و زهاوی در مذاکرات چگونه عمل خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها