کد خبر : 1718895 | 23 آبان 1399 ساعت 10:49 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقش جدید فیرمینو در برزیل، با مصدومیت نیمار

سرمربی برزیل در آستانه دیدار تیمش با ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی می‌گوید با توجه به غیبت نیمار، فیرمینیو در ترکیب سلسائو نقش جدیدی پیدا خواهد کرد.

نقش جدید فیرمینو در برزیل، با مصدومیت نیمار

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل امشب در رقابتهای انتخابی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی در خانه خود پذیرای ونزوئلا است. مهمترین خبر اخیر برزیلی‌ها این است که نیمار به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی خط خورده و در این بازی برای سلسائو به میدان نمی‌رود. تیته سرمربی برزیل اما می‌گوید در غیبت نیمار به فیرمینو ستاره لیورپول نقش جدیدی در تیم خواهد داد.

 

1543463

 

این در حالی است که فیرمینو اخیراً به دلیل عملکردش در بازی‌های اخیر لیورپول با انتقادهایی مواجه شده ولی سرمربی او در برزیل می‌گوید به این ستاره خود امیدهای زیادی دارد.

 

تیته با توجه به عدم حضور نیمار در دو بازی مقابل ونزوئلا و سپس اروگوئه تصمیم گرفته ارنج تیمش را دستخوش تغییر کند. مربی سلسائو می‌گوید فیرمینو در غیاب نیمار در نقشی بازی خواهد کرد که بیشتر یادآور کمان خواهد بود تا تیری که برای گلزنی شلیک می‌شود. تیته تایید کرد که ریچارلیسون از اورتون در این بازی‌ها در پست شماره 9 بازی می کند. پستی که پیشتر در اختیار فیرمینو بود.

 

1543464

 

تیته در این باره گفت: " ریچارلیسون به عنوان بازیکن شماره 9 بازی خواهد کرد و فیرمینو بازیکن آزاد خواهد شد. ما از او بیشتر به عنوان کمان استفاده می‌کنیم تا تیری که شلیک می‌شود. نمی خواهم جزئیات بیشتری را فاش کنم. این استراتژی ما است که سعی داریم تا حد ممکن جزئیات کارمان را از حریف مخفی کنیم".

 

آلیسون دیگر ستاره برزیلی لیورپول که دو بازی اخیر برزیل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود هم از بازی مقابل ونزوئلا به ترکیب سلسائو برخواهد گشت.

 

 

دیدگاه‌ها