کد خبر : 1718903 | 23 آبان 1399 ساعت 11:30 | 184.7K بازدید | 12 دیدگاه

معرکه در معرکه؛ جنگ لفظی ستاره‌های فوتبال

اوزیل وارد دعوای اوبامیانگ و کروس شد

بعد از درگیری مجازی تونی کروس و اوبامیانگ بر سر خوشحالی بعد از گل، مسوت اوزیل با انتشار یک توییت وارد این دعوا شده و از هم‌تیمی‌اش در آرسنال حمایت کرد.

اوزیل وارد دعوای اوبامیانگ و کروس شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکل گیر‌ی درگیری مجازی عجیب و غریب بین تونی کروس و اوبامیانگ که با توییت‌های این دو ادامه پیدا کرد، مسوت اوزیل هم با انتشار یک توییت وارد این دعوا شد و از هم تیمی اش در آرسنال، اوبامیانگ، حمایت کرد تا نشان دهد ارتباطش با تیم ملی آلمان را طور کامل قطع کرده است.

 

 

به گزارش روزنامه آلمانی بیلد، این دعوا از زمانی آغاز شد که تونی کروس در یک پادکست به انتقاد از بازیکنانی پرداخت که در جریان شادی بعد از گل از وسائلی خاص استفاده می‌کنند. او برای نمونه به پی‌یر امریک اوبامیانگ ستاره آرسنال اشاره کرد. کروس در این باره گفت: " به نظرم خیلی احمقانه است. اگر چیزی را در جوراب‌شان قایم کرده باشند و در بیاورند از این هم احمقانه‌تر می‌شود".

 

1543481

 

کروس در ادامه گفت: " اوبامیانگ یک بار برای شادی بعد از گل از یک ماسک استفاده کرد. من از این چیزها اصلاً خوشم نمی آید. چنین فوتبالیستی نمی تواند الگوی خوبی باشد. چه مزخرفی".

 

همانطور که انتظار می‌رفت اوبامیانگ در مقابل این انتقاد کروس ساکت ننشست و با یک توییت واکنش نشان داد. اوبامیانگ عکسی را منتشر کرد که نقاشی یک کودک را نشان می‌داد که وقتی از او خواسته بودند ایده اش از خوشبختی را بکشد رسم کرده بود. اوبامیانگ در توییت خود نوشت: " راستی، این تونی کروس بچه هم دارد؟ فقط برای یادآوری، من این کار را چند بار برای پسرم کردم و باز هم خواهم کرد. امیدوارم یک روز بچه دار بشوی و مثل این کودک دبستانی خوشحال شان کنی. یادتان نرود که ماسک بزنید و ایمنی را رعایت کنید".

 

1543480

توییت اول اوبامیانگ در واکنش به صحبتهای کروس: "اگر بچه داشتی می فهمیدی"

 

کروس هم توییت اوبامیانگ را بدون پاسخ نگذاشت و گفت نه تنها بچه‌دار است بلکه سه فرزند دارد.

 

1543477

پاسخ کروس به اوبامیانگ: "این تونی کروس 3 فرزند دارد"

 

اوبامیانگ اما حاضر نبود دعوا را اینجا خاتمه بدهد. او توییتی از حساب 433 که اوبامیانگ و مارکو رویس را در حالی نشان می‌داد که از ماسکهای بتمن و رابین استفاده کرده بودند نوشت: " صمیمانه به تونی کروس به خاطر سه فرزندش تبریک می گویم. ارادتمند شما، بتمن و رابین".

 

1543479

پاسخ دوباره اوبامیانگ: "ارادتمند شما، بتمن و رابین"

 

درحالیکه به نظر می رسید این ماجرا به پایان رسیده نوبت مسوت اوزیل بود که وارد معرکه شدو از هم تیمی اش در آرسنال، اوبامیانگ حمایت کند. اوزیل که ترجیح داده بود به جای هم تیمی سابقش در مانشافت از اوبامیانگ حمایت کند تصویری از شادی بعد از گل اوبامیانگ با یک ماسک عجیب را منتشر کرد و نوشت: " بهترین شادی بعد از گل. اوبامیانگ".

 

1543478

حمایت مسوت اوزیل از اوبامیانگ و تشکر مهاجم آرسنال از او

 

اوبامیانگ هم تشکر از حمایت اوزیل را فراموش نکرده و با ریتوییت او خطاب به ستاره آلمانی نوشت: " برادر تو می فهمی".

 

 

دیدگاه‌ها