کد خبر : 1718907 | 23 آبان 1399 ساعت 12:09 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاتالانها نگران از وضعیت لیونل مسی

تاریخ انتخابات بارسا مشخص شد؛ 5 بهمن ماه

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در روز 24 ژانویه، 5 بهمن برگزار می‌شود و رئیس جدید در فصل نقل و انتقالات زمستانی تنها یک هفته زمان خواهد داشت.

تاریخ انتخابات بارسا مشخص شد؛ 5 بهمن ماه

به گزارش "ورزش سه"، تاریخ انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا مشخص شد. رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید باشگاه کاتالان روز 24 ژانویه، 5 بهمن برگزار می‌شود و رئیس جدید برای نهایی کردن مذاکرات نقل و انتقالات زمستانی تنها یک هفته زمان خواهد داشت. از این گذشته ممکن است تا پیش از آن روز، مذاکرات لیونل مسی برای ترک تیم کاتالان به نتیجه رسیده باشد و در این باره کاری از دست رئیس جدید ساخته نباشد.

 

1543487

 

کارلوس توسکتس مدیر موقت بارسلونا بعد از استعفای بارتومئو علاوه بر مشخص کردن تاریخ برگزاری انتخابات اعلام کرد که انتخابات تنها در نوکمپ برگزار نشده بلکه در چند مرکز رای‌گیری انجام خواهد شد. علت این تصمیم باشگاه، شرایط اپیدمی کرونا اعلام شده است.

 

رای گیر‌ی روز یکشنبه 5 بهمن برگزار می‌شود و بارسا در آن هفته با الچه دیدار خواهد کرد. با اینکه هواداران بارسا از انتخاب یک رئیس جدید خوشحالند اما هر کس سکان هدایت باشگاه را بدست بگیرد با کمبود زمان مواجه خواهد بود. پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک هفته بعد از آن تاریخ بسته می‌شود و مدیریت جدید باید قراردادها را در این مدت کوتاه نهایی کند.

 

1543486

 

از این نگران‌کننده‌تر اما وضعیت لیونل مسی است. قرارداد ابرستاره آرژانتینی با بارسا در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و او طبق قانون از تاریخ 1 ژانویه می تواند با باشگاه های غیراسپانیایی مذاکره کند. در نتیجه این احتمال وجود دارد که در زمان روی کار آمدن ریاست جدید، مسی با باشگاهی دیگر به توافق رسیده باشد و از دست مدیریت بارسا دیگر کاری برای حفظ او ساخته نباشد.

 

1543032

 

 

دیدگاه‌ها