کد خبر : 1718931 | 23 آبان 1399 ساعت 14:24 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت علی‌محمدی در بازگشت به سپاهان (عکس)

جلال علی‌محمدی روز گذشته و در جریان دیدار دوستانه با ذوب‌آهن بار دیگر با پیراهن طلایی سپاهان دیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، جلال علی محمدی که در ابتدای لیگ شانزدهم یکی از خریدهای ویسی برای تقویت خط میانی سپاهان بود، در میانه های لیگ هجدهم به دلیل اینکه فرصت زیادی برای بازی در تیم قلعه نویی به دست نمی‌آورد تصمیم به جدایی گرفت و درنهایت این اتفاق در پایان فصل رخ داد و این بازیکن به پیکان پیوست.


جدایی علی محمدی از باشگاهی که او را پرورش داده، اما خیلی طول نکشید و با خروج امیرقلعه نویی از اصفهان، این بازیکن پس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه نویدکیا قرار گرفت ولی این بازیکن زودتر تمدید کرده بود و عبدالله ویسی به او اجازه جدایی نداد.

 

 

1543526

 


با استعفای عبدالله ویسی و حضور مهدی تارتار دوباره شرایط تغییر کرد و این هافبک توانست با جلب نظر مدیران باشگاه پیکان و مهدی تارتار سرمربی جدید تیم، بار دیگر به اردوی طلایی پوشان ملحق شود؛ جایی که او نزدیک به یک دهه سابقه حضور در آن دارد.


این بازیکن اما حالا در شرایطی به سپاهان بازگشته که باز هم با ترافیک زیادی در خط میانی روبرو است؛ امید نورافکن، مهدی کیانی، رسول نویدکیا، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد پاپی و سروش رفیعی هفت بازیکنی به شمار می روند که حالا علی محمدی هم به آنها اضافه شده و از میان این هشت بازیکن تنها سه نفر می‌توانند به ترکیب اصلی راه پیدا کنند.

 

 

1543525

 


هافبک تازه وارد سپاهان که طی لیگ های شانزده تا هجده در 62 بازی 13 گل به ثمر رسانده، حالا بار دیگر در چالشی سخت قرار گرفته ولی آنطور که خودش می‌گوید آینده پیش روی سپاهان و او قرار دارد.
در اولین دیدار سپاهان در لیگ این مهدی کیانی، امید نورافکن و سروش رفیعی بودند که از ابتدا وارد زمین شدند و حالا باید ببینیم این چالش برای طلایی پوشان در اولین فصل حضور  نویدکیا چگونه پیش خواهد رفت.


عکس ها از بهروز نادری

دیدگاه‌ها