کد خبر : 1718949 | 23 آبان 1399 ساعت 15:42 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

محرمی: بوسنی فقط ژکو و پیانیچ نیست

مدافع راست تیم ملی ایران می‌گوید بوسنی بازیکنان با کیفیت زیادی دارد که در تیم‌های مطرح اروپایی بازی می‌کنند.

محرمی: بوسنی فقط ژکو و پیانیچ نیست

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی در خصوص مسابقه دوستانه تیم ایران مقابل بوسنی اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی خیلی مهم برابر بوسنی را ببریم؛ تیم خیلی قدرتمندی بودند و بازی سختی داشتیم. از این برد خیلی خوشحال هستم و اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم. امیدوار هستم این روند خوب ادامه‌دار باشد.

 

او ادامه داد: همه ما شاید پیانیچ و ادین ژکو را از تیم ملی بوسنی بشناسیم، اما بازیکنان مهم دیگری در بوسنی حضور دارند که در بهترین لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و از کیفیت تیمی بالایی برخوردار هستند.

 

مدافع راست تیم ملی در مورد عملکردشان مقابل ازبکستان و بوسنی ابراز کرد: جدا از کسب پیروزی در این دو مسابقه، بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم. بازیکنانی که بازی کردند و به تیم ملی اضافه شدند، شرایط مطلوبی داشتند و این اتفاق، نوید تیم ملی قدرتمندی را می‌دهد.

 

محرمی اضافه کرد: مطمئنا بازی‌های تدارکاتی مثل ازبکستان و بوسنی می‌تواند کمک زیادی به روند آماده‌سازی تیم ملی کند و به کادر فنی هم کمک خواهد کرد تا بیشتر بازیکنان را بشناسند. همچنین اگر مقابل تیم‌هایی مثل بوسنی بازی کنیم، کارمان در دیدارهای آسیایی و تیم‌های ضعیف‌تر راحت‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها