کد خبر : 1718971 | 23 آبان 1399 ساعت 18:30 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

بوندس‌لیگا در خطر؛ 8 بازیکن کرونایی در هوفنهایم

باشگاه هوفنهایم اعلام کرد با مثبت شدن تست کرونای 4 بازیکن دیگر، تعداد مبتلایان کرونای این تیم به 8 نفر رسیده و تیم در قرنطینه قرار گرفته است.

بوندس‌لیگا در خطر؛ 8 بازیکن کرونایی در هوفنهایم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلمانی هوفنهایم تایید کرد با مثبت شدن تست کرونای 4 بازیکن دیگر این تیم مجموع بازیکنان هوفنهایم که به ویروس کووید19 مبتلا شده اند به 8 نفر رسیده و کل تیم در قرنطینه قرار گرفته است.

 

1543565

 

با قرنطینه کامل تیم هوفنهایم تمرینات این تیم به حالت تعلیق درآمده است. این در حالی است که طبق برنامه قرار بود هوفنهایم در بازی بعدی خود در بوندس لیگا هشت روز دیگر به مصاف اشتوتگارت برود.

 

کوین فوگت مدافع جدیدترین بازیکنی بود که به ویروس کووید19 مبتلا شد. پیش از او هم تست کرونای سه بازیکن دیگر به نامهای سباستین رودی، ایشاک بلفودیل و یک نفر از اعضای کادر فنی مثبت شده بود تا مجموع کرونازده‌های این تیم به عدد هشت برسد.

 

تا این لحظه هیچ مسابقه‌ای در بوندس لیگا به دلیل ابتلای بازیکنان به کرونا لغو نشده چرا که بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ آلمان زمانی مسابقه یک تیم لغو می‌شود که این تیم نتواند نام 15 بازیکن سالم را به سازمان لیگ اعلام کند. حالا باید دید آیا شرایط جدید هوفنهایم باعث لغو بازی بعدی این تیم مقابل اشتوتگارت خواهد شد یا نه.

 

 

دیدگاه‌ها