کد خبر : 1718993 | 23 آبان 1399 ساعت 21:54 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی ردنپ

لیورپول امسال زمستان نیاز مبرم به بازیکن دارد

جیمی ردنپ ستاره سابق لیورپول می گویا با مصدومیت جو گومز و فن‌دایک لیورپول و کلوپ حتماً باید در ماه ژانویه اقدام به جذب بازیکنان جدید کنند.

لیورپول امسال زمستان نیاز مبرم به بازیکن دارد

به گزارش "ورزش سه"، جیمی ردنپ ستاره سابق لیورپول و یکی از اسطوره‌های این تیم که در فاصله دوازده ساله 1991 تا 2002 با پیراهن این تیم بازی کرده و 308 بازی برای مرسی ساید انجام داده می‌گوید موج مصدومیت‌های این روزهای لیورپول و به خصوص مصدومیت فن دایک و در روزهای اخیر جو گومز تیم را به شدت تحت فشار گذاشته و کلوپ باید امسال زمستان حتماً اقدام به جذب بازیکنان جدید کند.

 

1543625

 

جیمی ردنپ در گفتگو با اسکای گفت: " مصدومیت جو گومز برای تیم ملی انگلیس هم خبر بدی است ولی برای لیورپول از آن هم بدتر است. کلوپ اگر مطمئن شود که گومز را برای مدتی طولانی در اختیار ندارد با توجه به اینکه فن دایک هم مدتها در تیم نیست می‌داند که تیمش با فشار زیادی مواجه می‌شود، آن هم تیمی که در شروع فصل شانس اول قهرمانی به حساب می آمد".

 

اسطوره لیورپول در ادامه گفت: " اگر فقط فن دایک مصدوم بود می‌شد درک کرد که باشگاه نخواهد برای خرید یک بازیکن 40 تا 50 میلیون پوند هزینه کند درحالیکه می‌داند بازیکنش بعد از چند ماه برمی گردد ولی حالا که جو گومز هم از دست رفته شکی نیست که باشگاه باید در بازار فعال باشد و در ماه ژانویه هر چه سریع‌تر یا بازیکن قرض بگیرد یا بخرد. اما خرید بازیکن هم این روزها کار ساده ای نیست".

 

 

دیدگاه‌ها