کد خبر : 1718998 | 23 آبان 1399 ساعت 22:40 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیدیه دشان

شرایط بد یونایتد روی پوگبا تاثیر روحی منفی گذاشته

دیدیه دشان سرمربی فرانسه می‌گوید وضعیت بد منچستریونایتد از نظر روحی روی ستاره فرانسوی این تیم پل پوگبا تاثیر منفی گذاشته است.

شرایط بد یونایتد روی پوگبا تاثیر روحی منفی گذاشته

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید وضعیت بد منچستریونایتد و فشارهایی که پل پوگبا ستاره فرانسوی در این تیم تحمل می‌کند از نظر روحی روی او تاثیر منفی گذاشته و این به ضرر فرانسه خواهد بود.

 

1543635

 

دیدیه دشان که در آستانه دیدار تیم ملی فرانسه مقابل پرتغال که فردا در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا به میزبانی پرتغال برگزار می‌شود صحبت می‌کرد به دفاع از پوگبا پرداخت و گفت شرایط بد یونایتد و فشارهایی که به ستاره تیمش در انگلیس وارد می‌شود از نظر روحی تاثیر منفی خواهد داشت و پوگبا باید بتواند با تفکیک قائل شدن بین بازی‌های باشگاهی و ملی با حداکثر توان و روحیه برای خروس‌ها بازی کند.

 

دیدیه دشان در صحبتهای خود گفت: " پوگبا البته در بهترین شرایط ممکن قرار ندارد. من این را قبل از بازی مقابل فنلاند که 2-0 شکست خوردیم هم می دانستم. هدف من از بازی دادن به پوگبا در آن بازی این بود که در ریتم مسابقه قرار بگیرد".

 

1525830

 

سرمربی فرانسه در ادامه گفت: " هر بازیکنی که باشگاهش در شرایط خوبی نباشد این از نظر روحی روی او تاثیر منفی خواهد داشت و پل پوگبا هم از این قاعده مستثنی نیست. من پل را خیلی خوب می شناسم و می دانم که با این شرایط روبرو است".

 

 

دیدگاه‌ها