کد خبر : 1719030 | 24 آبان 1399 ساعت 12:00 | 35.9K بازدید | 2 دیدگاه

کی‌روش و بدترین شکست خانگی تاریخ کلمبیا

تیم ملی کلمبیا با شکست 3-0 مقابل کلمبیا بدترین شکست خانگی تاریخ خود را تجربه کرد.

کی‌روش و بدترین شکست خانگی تاریخ کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در سومین بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2022 منطقه آمریکای جنوبی در خانه اش به مصاف اروگوئه رفت. این بازی که در استادیو متروپولیتانو در شهر بارانکیلا برگزار شد با شکست 3-0 شاگردان کی‌روش به پایان رسید.

 

1543690

 

کلمبیا حالا با کسب 4 امتیاز از سه بازی در رتبه هفتم جدول رده بندی رقابتهای انتخابی قرار دارد. شکست 3-0 در خانه مقابل اروگوئه اما برای کلمبیا اهمیت خاصی داشت چرا که این بدترین شکست خانگی کلمبیا در تاریخ فوتبال این کشور به حساب می آمد.

 

مسلماً هضم کردن این شکست برای فوتبالدوستان کلمبیایی دشوار خواهد بود چرا که آمار نشان می‌دهد در عمر 82 ساله فوتبال در این کشور، تری‌کولور هیچگاه در خاک خود چنین شکست سنگینی را تجربه نکرده است.

 

1543692

 

از این گذشته این بدترین نتیجه ای است که کارلوس کی‌روش تا این لحظه با تیم ملی کلمبیا بدست آورده. کی‌روش که از فوریه 2019 به عنوان سرمربی کلمبیا منصوب شده تا پیش از این بازی شکست 3-0 در کارنامه‌اش نداشت.

 

برخی رسانه‌های کلمبیایی به تاریخ برگزاری این مسابقه در روز سیزدهم ماه نوامبر اشاره کردند تا تلویحاً نحس بودن برگزاری بازی در روز سیزدهم، آن هم در یک روز جمعه، را به شکست سنگین تیم ملی شان ارتباط بدهند.

 

1543670

 

کلمبیا حالا روز سه شنبه در بازی بعدی اش باید در خاک اکوادور به مصاف این تیم برود. باید دید شاگردان کی روش می توانند این شکست تلخ را به فراموشی بسپارند و با هواداران شان در کلمبیا آشتی کنند؟

 

دیدگاه‌ها