کد خبر : 1719037 | 24 آبان 1399 ساعت 10:50 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی ادامه دار روی نیمکت تیم ملی والیبال

آلکنو یا کاستلانی؛ وعده ای که عملی نشد!

همچنان اهالی والیبال در انتظار معرفی سرمربی تیم ملی هستند؛ در شرایطی که وعده های فدراسیون بارها در این خصوص عملی نشده است.

آلکنو یا کاستلانی؛ وعده ای که عملی نشد!

به گزارش "ورزش سه"، پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال دیگر آنقدر طولانی شده که اهالی این رشته را هم حسابی از پیگیری ماجرا خسته کرده. دو هفته قبل بود که سومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی تشکیل و در نهایت اعلام شد ولادیمیر آلکنو و دانیل کاستلانی دو گزینه نهایی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی هستند.


محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون که پیش از این هم بارها برای معرفی سرمربی تیم ملی در مقاطع مختلف وعده هایی داده بود، این بار در مصاحبه ای تصویری با روابط عمومی فدراسیون از عقد قرارداد سرمربی تیم ملی در هفته بعد از برگزاری آن جلسه خبر داد.
طبق وعده رییس فدراسیون قرار بود در هفته ای که گذشت سرمربی جدید تیم ملی از بین دو گزینه نهایی رسما معرفی و قراردادش هم امضا شود، اما حالا به هفته جدید رسیدیم و همچنان خبری از فدراسیون در این رابطه رسما منتشر نشده است. 


جالب اینکه دبیر فدراسیون هم در مصاحبه ای اعلام کرده اعضای هیات رییسه فدراسیون افراد پرمشغله ای هستند و به راحتی نمی توان آن ها را برای برگزاری یک جلسه دور هم جمع کرد! تقوی هم وعده معرفی سرمربی در هفته جاری را داده؛ وعده ای که بعید نیست بازهم عملی نشود.


این روزها لیگ برتر والیبال در جریان است و تعداد زیادی از بازیکنانی که قرار است سال آینده در المپیک و لیگ ملت ها به زمین بروند، به میدان می روند، اما حتی یک نفر از اعضای کادرفنی هم مشخص نیست که بتواند بازی ها را ریزبینانه دنبال کند.
باید دید در نهایت ولادیمیر آلکنو که گویا لیست بازیکنان خود را قبل از امضای قرارداد آماده کرده، روی نیمکت تیم ملی می نشیند یا دانیل کاستلانی به عنوان سومین آرژانتینی در یک دهه اخیر سرمربی تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها