کد خبر : 1719061 | 24 آبان 1399 ساعت 12:40 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

سانچو: منچستریونایتد علت افت فعلی من نیست

جیدون سانچو پدیده انگلیسی دورتموند می‌گوید شایعات درباره انتقالش به منچستریونایتد روی میزان آمادگی او تاثیری نگذاشته.

سانچو: منچستریونایتد علت افت فعلی من نیست

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو وینگر جوان تیم ملی انگلیس و پدیده باشگاه بوروسیا دورتموند می‌گوید قبول دارد که آمادگی اش در این فصل نسبت به فصل گذشته کمی افت داشته اما این به دلیل گمانه زنی‌ها و شایعات رسانه‌ای درباره انتقالش به منچستریونایتد نبوده است.

 

1543734

 

سانچو در تابستانی که گذشت به عنوان هدف اول منچستریونایتد مطرح بود و رسانه‌های انگلیسی مدعی بودند شیاطین سرخ حاضرند برای خرید او 100 میلیون یورو به دورتموند بپردازند. اما در نهایت دورتموند با این انتقال موافقت نکرد و او در آلمان ماندگار شد. سانچو که فصل گذشته 17 گل به ثمر رسانده بود در فصل جدید در شش بازی نتوانسته گلی برای دورتموند به ثمر برساند.

 

سانچو در این باره گفت: " من موافق نیستم که شایعات باعث افت من شده. هر فوتبالیستی در دوران فوتبالش گاهی با افت اندک مواجه می‌شود و من هم در حال حاضر چنین دوره‌ای را پشت سر می‌گذارم".

 

1543736

 

سانچو که در دیدار دوستانه انگلیس و ایرلند گلزنی کرده بود در ادامه گفت: " من از خودم انتظار زیادی دارم و هر وقت در زمین باشم سعی می کنم گل بزنم، پاس گل بدهم و به تیمم کمک کنم. تا چند بازی قبل من نمی توانستم گل بزنم یا پاس گل بدهم ولی حالا گلزنی کردم و فهمیدم که همچنان برای گلزنی در بازی های تیمهایم شانس دارم".

 

 

دیدگاه‌ها