کد خبر : 1719070 | 24 آبان 1399 ساعت 13:35 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع چلسی: مشتاق بازگشت به سری آ هستم

امرسون پالمیری ستاره چلسی که گفته می‌شود یوونتووس به دنبال جذب او است می‌گوید برای بازگشت به سری آ مشتاق است.

مدافع چلسی: مشتاق بازگشت به سری آ هستم

به گزارش "ورزش سه"، امرسون پالمیری دفاع چپ چلسی که اخیراً شایعات زیادی درباره تمایل یوونتوس به جذب او مطرح شده می‌گوید مشتاق بازگشت به سری آ است. این برای بیانکونری خبر خوبی به حساب می‌آید.

 

1543745

 

امرسون در دوران هدایت چلسی توسط آنتونیو کونته به این تیم منتقل شد تا به عنوان رقیب مارکوس آلونسو به عنوان وینگر / دفاع چپ به کار گرفته شود. اما امرسون مدتها است توسط چلسی به ندرت به میدان فرستاده شده و به خصوص در دوران فرانک لمپارد کمترین حضور در میدان با پیراهن این تیم را تجربه کرده است. جذب بن چیلول توسط لمپارد باعث شده احتمال بازی کردن او برای آبی های لندن کمتر از قبل شود.

 

با توجه به این مسائل و شایعات زیاد درباره تمایل یوونتوس به خرید امرسون پالمیری او در یک مصاحبه گفت: " من با آرامش با این مسائل برخورد می‌کنم. من پیشنهاداتی داشته ام که فقط هم از ایتالیا نبوده. ولی هیچ پیشنهاد مشخص و قطعی ای وجود ندارد. بدون شک من مشتاق بازگشت به سری آ هستم".

 

ستاره چلسی در ادامه گفت: " نمی دانم بازگشت من به سری آ همین ژانویه اتفاق می‌افتد یا سال دیگر. متاسفانه من در چلسی چندان بازی نمی‌کنم ولی این باعث نمی‌شود آرامش به هم بریزد. به نظرم اوضاع بهتر می‌شود حالا یا در لندن یا در جایی دیگر".

 

 

دیدگاه‌ها