کد خبر : 1719085 | 24 آبان 1399 ساعت 14:29 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجم سابق سپاهان به دنبال مدرک حرفه ای مربیگری

مهاجم سابق و عراقی تیم سپاهان در حال طی کردن مراحل نهایی کسب مدرک پروفشنال مربیگری است.

مهاجم سابق سپاهان به دنبال مدرک حرفه ای مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، عماد رضا مهاجم سابق تیم های سپاهان و فولاد خوزستان، که نزدیک به 7 سال در فوتبال ایران توپ زد، راهی کشور قطر شد تا مدرک پروفشنال یا حرفه ای مربیگری را کسب کند.


عماد رضا با انتشار عکسی از خودش در صفحه شخصی اش در فیسبوک نوشت: برای تکمیل دوره حرفه ای مربیگری راهی قطر می شوم. این دوره آخر است و در تلاش هستم مدرک مربیگری ام را اخذ کنم.


وی در ادامه گفت: برای همه مربیانمان در عراق آرزوی موفقیت می کنم و از باشگاه ها و نهادهای ورزشی که به من فرصت دادند، تشکر می کنم.


عماد رضا که اکنون به عنوان مربی در تیم ملی نوجوانان عراق مشغول فعالیت است، 101 بازی ملی برای عراق انجام داد و 26 گل نیز به ثمر رساند. او سابقه مربیگری تیم های الزروا، نجف و نفت الواسط را دارد. علاوه بر این، عماد رضا سابقه پوشیدن لباس تیم های فولاد، سپاهان و شاهین بوشهر را در کارنامه دارد.


این بازیکن در فصل ۸۹–۱۳۸۸ با ۱۹ گل در تیم سپاهان به مقام آقای گلی در لیگ برتر فوتبال ایران نیز دست یافت. عماد رضا در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ۷۰ گل به ثمر رسانده است و پس از ادینیو، از نظر تعداد گل، دومین بازیکن خارجی تاریخ لیگ فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها