کد خبر : 1719199 | 25 آبان 1399 ساعت 09:20 | 35.3K بازدید | 2 دیدگاه

انریکه: پنالتی سوم هم بود آن را راموس می‌زد

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا از کاپیتان تیمش راموس که در بازی مقابل سوئیس دو پنالتی از دست داد حمایت کرد و گفت اگر پنالتی سومی هم در کار بود آن را هم راموس می‌زد.

انریکه: پنالتی سوم هم بود آن را راموس می‌زد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تساوی 1-1 اسپانیا و سوئیس در دیدار دیشب دو تیم در لیگ ملت‌های یوفا سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا دو پنالتی از دست داد ولی در پایان بازی لوئیس انریکه سرمربی لاروخا با حمایت تمام عیار از کاپیتانش گفت اگر در این بازی پنالتی سومی هم در کار می‌بود آن را هم راموس می‌زد.

 

1543892

 

در شبی که راموس با عبور از جان‌لوئیجی بوفون رکورد بیشترین بازی ملی در فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد، کاپیتان اسپانیا در بازی مقابل سوئیس دو پنالتی را از دست داد. هر دو پنالتی او در نیمه دوم توسط یان زومر دروازه بان سوئیس دفع شد.

 

1543891

 

لوئیس انریکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " رکورد پنالتیهای راموس مشخص است. او از این نظر یکی از بهترینها است. اینکه به خاطر از دست دادن یکی دو پنالتی یا حتی سه پنالتی بخواهیم این را فراموش کنیم منصفانه نیست. در این بازی اگر یک پنالتی دیگر هم بدست می آمد راموس دوباره پشت توپ می ایستاد. اینکه بخواهیم به خاطر از دست دادن دو پنالتی او را از مسئولیت پنالتی زنی در تیم ملی برداریم مثل شوخی است. ما یک لیست از پنالتی زن ها داریم و سرخیو راموس در جایگاه اول این لیست است".

 

 

دیدگاه‌ها