کد خبر : 1719214 | 25 آبان 1399 ساعت 11:00 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: مشکل پرتغال فیکس نبودن ژوتا نبود

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال بعد از شکست مقابل فرانسه از تصمیم خود برای فیکس نکردن دیوگو ژوتا مهاجم آماده لیورپول در این بازی دفاع کرد.

سانتوس: مشکل پرتغال فیکس نبودن ژوتا نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال دیشب در خانه خود استادیو دالوز شهر لیسبون به مصاف فرانسه رفت و با تک گل انگولو کانته برای حریف این بازی را 1-0 واگذار کرد تا صدرنشینی در گروه 3 لیگ A لیگ ملت‌های یوفا را به فرانسه واگذار کند. درحالیکه پرتغال در بازی آخر به مصاف کرواسی می رود هر اتفاقی در روز آخر بیفتد پرتغالی ها نمی توانند صدرنشینی را از فرانسه پس بگیرند.

 

1543915

 

سانتوس در پایان بازی با ناراحتی شدید از شکست در مقابل فرانسه به خبرنگاران گفت: " بد بود. خیلی بد بود. پذیرش این شکست برای من سخت است و برای بازیکنانم هم همینطور. واقعاً برایمان سخت است که در این بازی شکست خورده ایم. احتمالاً امشب نتوانیم بخوابیم. ولی حتی اگر امشب بی خواب باشیم از فردا باید تمام حواس مان را به بازی روز سه شنبه بدهیم".

 

1543918

 

سانتوس بازی را با خط حمله سه نفره متشکل از کریستیانو رونالدو، برناردو سیلوا و ژائو فلیکس شروع کرد و دیوگو ژوتا را روی نیمکت نشاند. ولی بعد از گل کانته برای فرانسه سرانجام ژوتا در دقیقه 72 وارد میدان شد.

 

سرمربی پرتغال در پاسخ به سوالات خبرنگاران که از این تصمیم او انتقاد می‌کردند گفت: " قبلاً هم گفتم این تیم ما در فرانسه مقابل این تیم بازی کرده بود و خیلی خوب کار کرده بود. در آن بازی یادم نمی‌آید کسی از من پرسیده باشد که چرا دیوگو ژوتا اول بازی نیمکت نشین بود. ژوتا بدون شک بازیکن بزرگی است و همه این را می‌دانند. برناردو، کریستیانو و فلیکس هم همینطور. اگر ژوتا از اول بازی کرده بود و تیم عملکرد خوبی نداشت الان از من می‌پرسیدید که چرا برناردو یا فلیکس از اول بازی نکردند. من این سوال‌ها را درک می‌کنم و بعد از باخت در چنین بازی‌ای شنیدن شان به نظرم طبیعی است ولی من معتقد نیستم که مشکل ما نیمکت نشینی ژوتا بود".

 

1543917

 

 

 

دیدگاه‌ها