کد خبر : 1719228 | 25 آبان 1399 ساعت 12:16 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای شدید اینترمیلان و تیم ملی شیلی

باشگاه اینترمیلان به ادعاهای سرمربی شیلی درباره الکسیس سانچس واکنش نشان داده و اتهامات او را "غیر قابل قبول و توهین‌آمیز" دانست.

دعوای شدید اینترمیلان و تیم ملی شیلی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه سرمربی شیلی رینالدو روئدا از باشگاه اینترمیلان به دلیل نوع رفتار با الکسیس سانچس بازیکن شیلیایی این تیم انتقاد کرده و مدعی شد که اینتر بیش از حد روی سانچس فشار وارد کرده، باشگاه ایتالیایی از این صحبتهای انتقاد کرده و آنها را غیر قابل قبول و توهین آمیز خواند.

 

1543947

 

باشگاه اینترمیلان پیشتر گفته بود بازیکنانش در شرایط بحران کرونا نباید در بازی‌های ملی شرکت کنند چرا که با توجه به برنامه فشرده بازی‌های باشگاهی بیش از پیش در معرض خطر مصدومیت قرار می‌گیرند. روئدا در واکنش به اینتر گفته بود باشگاه ایتالیایی به تیم‌های ملی بی احترامی کرده است. اینتر حالا با لحنی عصبانی و خمشگین به سرمربی شیلی واکنش نشان داده است.

 

شیلی در وقفه بازی‌های ملی با پرو و ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی 2022 بازی می‌کند و سانچس که در فصل جاری چندان برای اینتر به میدان نرفته یکی از ستونهای اصلی تیم ملی کشورش به حساب می‌آید.

 

باشگاه اینترمیلان در اطلاعیه تند خود در واکنش به صحبتهای سرمربی شیلی اعلام کرد: " باشگاه اینترمیلان صحبتهای اخیر رینالدو روئدا سرمربی تیم ملی شیلی را غیر قابل قبول، توهین آمیز، و نادقیق می‌داند. باشگاه ما همیشه با کادر فنی تیم‌های ملی روابط عالی و حداکثر همکاری را داشته است".

 

1543945

 

اینترمیلان در ادامه بیانیه خود چنین آورد: " به خصوص درباره الکسیس سانچس، او تا کنون هر بار به تیم ملی کشورش دعوت شده با آسیب دیدگی بدنی مواجه شده است. او در یکی از این دعوتها شدیداً مصدوم شد و سه ماه نتوانست به میدان برود. این شرایط از نظر ورزشی ضربه سنگینی به باشگاه ما زد. ما همواره برای سلامت بازیکنان مان ارزش قائل بوده ایم".

 

روئدا روز پنج شنبه در یک کنفرانس خبری صحبتهایی کرد که اینتر را عصبانی کرده است. او گفت پزشکان شیلی بهتر از اینتر می‌توانند به الکسیس سانچس رسیدگی کنند. او در این باره گفت: " پزشکان ما به الکسیس رسیدگی می کنند. خیلی بهتر از دیگران... ما هیچ ریسکی را نمی پذیریم. با همه احترام به نهادهای اروپایی من برای پزشکان‌مان بیشترین احترام را قائلم. احترام بین ما باید دوطرفه باشد. ما دیگر در دوران استعمار زندگی نمی کنیم و این باید برای همه روشن باشد".

 

 

دیدگاه‌ها