کد خبر : 1719231 | 25 آبان 1399 ساعت 12:36 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

خادم الشریعه مسیر فیروزجا را نمی رود

واکنش ستاره شطرنج زنان به شایعه مهاجرت

سارا خادم الشریعه اعلام کرده مطرح شدن موضوع مهاجرت او از ایران فقط یک شایعه بوده است.

واکنش ستاره شطرنج زنان به شایعه مهاجرت

به گزارش "ورزش سه"، سارا خادم الشریعه که تک ستاره شطرنج زنان ایران در سال های اخیر بوده، در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) ‌با ریتینگ ۲۴۹۴ به همراه یک شطرنج باز روسی در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. 


روند صعودی خادم الشریعه در سال های اخیر همچنان ادامه دارد، اما در ماههای اخیر و بعد از ماجرای قهر و انصراف او از تیم ملی، شایعه مهاجرت این دختر شطرنج باز هم منتشر شد.


حالا بعد از گذشت مدتی خادم الشریعه که گویا مشکل اصلی اش با مدیریت سابق فدراسیون شطرنج بوده، به این شایعه واکنش نشان داده و در این باره به ایرنا می گوید: «تمام شایعات مربوط به رفتنم از ایران غلط است. سال گذشته پس از مسابقات جهانی روسیه از تیم ملی خداحافظی کردم اما خداحافظی‌ام به خاطر مشکلی بود که با مدیریت پیشین داشتم و با رفتن آنان، دوباره با افتخار در خدمت تیم ملی ایران هستم و منتظرم تا با شروع مسابقات، بار دیگر در میز مسابقه حاضر شوم.»


خادم الشریعه با این اظهارنظر اطمینان داده که مهاجرت نمی کند؛ در حالی که در سال های اخیر این اتفاق برای خیلی از شطرنج بازان ایرانی رخ داده است. بدون شک شاخص ترین مورد هم علیرضا فیروزجا، نابغه شطرنج ایران بود که این روزها زیر پرچم فیده در مسابقات بین المللی می درخشد.

دیدگاه‌ها