کد خبر : 1719245 | 25 آبان 1399 ساعت 13:40 | 62.6K بازدید | 1 دیدگاه

اشتباه عجیب پوگبا در بازگشت به فرانسه(عکس)

پل پوگبا در دیدار فرانسه و پرتغال یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد ولی از بخت خوبش با گلزنی انگولو کانته اشتباه او به بهای از دست رفتن دو امتیاز تمام نشد.

اشتباه عجیب پوگبا در بازگشت به فرانسه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد دیشب به ترکیب تیم ملی فرانسه بازگشت تا در دیدار مقابل پرتغال در لیگ ملت‌های یوفا بازی کند. با اینکه دیدیه دشان سرمربی فرانسه در پایان بازی از او تمجید کرد ولی پوگبا بازی خوبی پشت سر نگذاشت. او به خصوص یک فرصت گلزنی عالی را از دست داد.

 

پوگبا که اخیراً در یونایتد با انتقادهای زیادی مواجه بوده در بازی دیشب فرصت ایده آلی برای باز کردن دروازه پرتغال پیدا کرد که از دست رفت.

 

1543970

پاس عالی رابیو به درون محوطه جریمه برای پوگبا

 

آدریان رابیو توپ را برای پوگبا به محوطه جریمه فرستاد ولی پاس رابیو پاس خوبی نبود و پوگبا با اینکه سعی کرد با سر به توپ ضربه بزند ولی نتوانست ضربه درستی به توپ زده و دروازه پرتغال را باز کند. ضربه عجیب و غریب او با انتقادهایی در داخل فرانسه مواجه شده است.

 

1543973

توپ با عبور از مدافع پرتغال در بهترین حالت ممکن مقابل پوگبا قرار گرفت

 

1543971

اما ضربه عجیب و غریب پوگبا فرصت گلزنی فرانسه را از بین برد

 

 

از بخت خوب پوگبا و دشان، این ناکامی او در باز کردن دروازه به از دست رفتن دو امتیاز منجر نشد و فرانسوی ها با گل انگولو کانته موفق شدند سه امتیاز بازی پرتغال را به خود اختصاص دهند.

 

 

1543972

موقعیت با گرفتن راحت توپ توسط دروازه‌بان پرتغال به پایان رسید

 

دیدگاه‌ها