کد خبر : 1719262 | 25 آبان 1399 ساعت 16:05 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

دکلان رایس:

از کین و هندرسون برای کاپیتانی الهام می گیرم

ستاره وستهام و تیم ملی انگلیس در 21 سالگی رویای رسیدن به کاپیتانی سه شیرها را دارد.

از کین و هندرسون برای کاپیتانی الهام می گیرم

به گزارش "ورزش سه"، دکلاین رایس پس از درخشش در وستهام بود که توانست پیراهن تیم ملی انگلیس را به تن کند. این هافبک 21 ساله پیش از این سه بازی دوستانه برای ایرلند هم انجام داده بود اما در نهایت تصمیم گرفت برای انگلیس بازی کند.

رایس معتقد است بازی کنار ستاره هایی چون جوردن هندرسون و هری کین او را به بینش درستی در مورد کاپیتانی خواهد رساند. رایس در وستهام نیز یکی از کاپیتان هاست.

 

 

1544013

 

 

رایس که 11 بازی ملی دارد، در نشست خبری بازی با بلژیک گفت:« در رده باشگاهی خوش شانسم که بازی کنار مارک نوبل را تجربه کرده ام. رشد در باشگاه وستهام و کنار ستاره هایی چون نوبل به من کمک کرد تا بتوانم درک درستی از کاپیتانی داشته باشم. از کودکی رویای رسیدن به بازوبند کاپیتانی در فوتبال را داشتم و الان در 21 سالگی وقتی نوبل در زمین نیست، مربی بازوبند را به من می دهد. کاپیتانی در بازی های بزرگ برابر لیورپول و سیتی توصیف ناشدنی است.»

 

 

1544015

 

 

کاپیتانی سه شیرها:« از بازی کنار جوردن هندرسون لذت می برم. بازی مقابل او یک چیز است و بازی کنارش چیز دیگر. دستاوردهای او به خصوص در سال های اخیر نشان می دهد در مورد چه بازیکنی حرف می زنیم. تسلطش روی توپ و قدرت رهبری اش برایم یک الگو است.

هری کین نیز همینطور. او در بازی برابر ایرلند حاضر نبود ولی در رختکن حضور داشت. هری در رختکن کمک بزرگی برای تازه وارد هاست و با بازیکنان جوان شخصا صحبت می کند و روحیه می دهد. از هندرسون و هری کین که کاپیتان های واقعی هستند، الهام می گیرم.»

 

دیدگاه‌ها