کد خبر : 1719302 | 25 آبان 1399 ساعت 19:29 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

انگولو کانته:

قهرمانی در اروپا؟ ما تیم بزرگی هستیم

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی بازی کردن کنار پل پوگبا را لذت بخش توصیف کرد.

قهرمانی در اروپا؟ ما تیم بزرگی هستیم


به گزارش "ورزش سه"، انگولو کانته در 26 دیداری که در ترکیب فرانسه کنار پل پوگبا حضور یافته هرگز شکستی را تجربه نکرده و این دو بازیکن زوج قدرتمندی را در قلب خط میانی فرانسه تشکیل داده اند. فرانسه دیشب با درخشش و گلزنی انگولو کانته موفق به غلبه بر پرتغال شد و این بازیکن مدعی شد انتظارات زیادی از تیم ملی فرانسه وجود دارد، اما آنها تیم باکیفیتی هستند.

 

1544064

 

انگولو کانته گفت: "من و پل پوگبا مدتی بود کنار یکدیگر بازی نکرده بودیم و او چند وقتی به علت آسیب دیدگی در ترکیب حضور نداشت. بازی کردن کنار پل پوگبا لذت بخش است و من خاطرات جام جهانی را در ذهن دارم که ما در کنار یکدیگر در ترکیب تیم ملی فرانسه حضور داشتیم. در زمین ما احساس خوبی داشتیم. من از عملکرد خودم و تیم راضی هستم. ما نمایشی ارائه دادیم که از ما انتظار می رود و در سطح مورد انتظار قرار داشتیم. انتظارات زیادی از ما وجود دارد. ما قهرمان جهان هستیم و قهرمانی در اروپا یک چالش دیگر است، اما بی شک ما نیز تیمی بزرگ هستیم.

 

شرایط در رده باشگاهی؟ تیم چلسی در سالهای اخیر تغییر کرده است. ما تعداد قابل توجهی بازیکنان جدید جذب کرده و می خواهیم عناوین زیادی کسب کنیم. ما می خواهیم با بیشترین سرعت ممکن راهی لیگ قهرمانان فصل بعد شویم."

دیدگاه‌ها