کد خبر : 1719303 | 25 آبان 1399 ساعت 19:55 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

آدرین رابیوت:

در یوونتوس بازیکن کامل تری شدم

آدرین رابیوت، هافبک تیم ملی فرانسه مدعی شد از زمان انتقال به یوونتوس تبدیل به بازیکن کامل تری شده است.

در یوونتوس بازیکن کامل تری شدم


به گزارش "ورزش سه"، نام آدرین رابیوت در لیست انتظار تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 بود و این بازیکن علاقه ای به حضور در اردو در آن مقطع نشان نداد تا مشکلاتی بین آدرین رابیوت و دیدیه دشان ایجاد شود. با این حال، رابیوت در جریان پیروزی 0-1 فرانسه در لیگ ملت ها در لیسبون برابر پرتغال، یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و به نظر می رسد آن روزهای دشوار فراموش شده است.

 

آدرین رابیوت گفت:"پیوستن به یوونتوس و تغییر فضا باعث رشد من شد و اکنون احساس می کنم بازیکن کامل تر و شخص متفاوتی هستم. شما می توانید این تفاوت که در عملکرد در ترکیب تیم ملی فرانسه را نیز مشاهده کنید. من صبورانه منتظر لحظه بازی کردن شده و مشکلات گذشته با سرمربی را پشت سر گذاشتم.

 

1464594

 

من از شرایط حاکم فعلی چه در داخل زمین و چه خارج از زمین راضی هستم. من اجازه می دهم منتقدان صحبت کنند و این برای من هیچ معنایی ندارد، زیرا خودم می دانم که عاشق بازی در فرانسه هستم و برای حفظ جایگاه خود با لذت و اراده تمام راهی اردوی تیم ملی می شوم.

 

برتری مقابل پرتغال؟ ما قصد داشتیم خودمان را از اتفاقات دیدار مقابل فنلاند و عملکرد ضعیفی که ارائه دادیم خلاص کنیم. قصد داشتیم بازی را خوب شروع کنیم و این همان کاری بود که انجام دادیم. ما از نظر دفاعی فشرده بودیم، در هنگام هجوم می توانستیم باز هم به گل برسیم، اما در کل موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. در پایان کمی تحت فشار قرار گرفتیم که این اتفاق در چنین بازی هایی طبیعی است."

دیدگاه‌ها