کد خبر : 1719304 | 25 آبان 1399 ساعت 20:03 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه لوکاکو از ستاره جوان یونایتد

روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان از دیدن پیشرفت مارکوس راشفورد در منچستریونایتد خوشحال است.

تمجید ویژه لوکاکو از ستاره جوان یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد در یک سال اخیر در خط حمله یونایتد عملکرد قابل توجهی داشته و تبدیل به مهاجم ثابت این تیم شده است. اما کارهای خیرخواهانه مارکوس راشفورد و تلاش برای تامین غذای کودکان بی بضاعت باعث شده این ستاره انگلیسی به شدت مورد تمجید قرار گیرد و حالا روملو لوکاکو نیز به ستایش از مارکوس راشفورد پرداخته است.

 

1544065

 

روملو لوکاکو گفت: "من با تجربه شخصی ام می دانم که راشفورد بازیکن فوق العاده ای است. او بازیکن جوان بوده، اما به قدری خوب است که بتواند برای رقیب و هر تیمی در دنیا مشکل ایجاد کند. راشفورد بازیکنی سریع بوده که بدون ترس و با دریبل های مستقیم به محوطه می رسد و ارتباط خوبی با هم تیمی هایش دارد. از زمانی که راشفورد را در یونایتد دیدم، متوجه شدم که ویژگی های خاصی در او وجود دارد و می دانستم که او در فوتبال مسیری طولانی پیش رو خواهد داشت.

 

من همچنین تمام اخبارهای مربوط به خدمات اجتماعی او را در مطبوعات دنبال کرده ام و این باعث افتخار من است. این نشان می دهد که یک بازیکن به مسائل مربوط به جامعه نیز اهمیت داده و آنها را فراموش نمی کند. مردم از من سوال می کنند اگر با راشفورد برای مدت طولانی در ترکیب یونایتد بازی می کردیم چه اتفاقی رخ می داد. این سوال تئوریک است و ما هرگز جواب آن را نمی دانیم، اما شاید ما گلهای زیادی به ثمر می رساندیم."

دیدگاه‌ها