کد خبر : 1719357 | 26 آبان 1399 ساعت 10:00 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: انگلیس فقط با بدشانسی باخت

هری کین می گوید انگلیس با وجود شکست 2-0 مقابل بلژیک حاکم میدان بوده و سزاوار باخت نبوده و علت شکستش در این بازی بدشانسی بوده است.

هری کین: انگلیس فقط با بدشانسی باخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در خانه بلژیک به مصاف این تیم رفت و با شکست 2-0 در این بازی به کار خود پایان داد تا کارش در مرحله گروهی لیگ ملت‌های یوفا عملاً به پایان برسد. اما کاپیتان انگلیس هری کین در پایان بازی به خبرنگاران گفت تیمش در این بازی به هیچ وجه مستحق باخت نبوده بلکه در طول مسابقه حاکم میدان بوده و تنها به دلیل بدشانسی در مقابل بلژیک شکست خورده است.

 

1544169

 

 

گلهای یوری تیلمانز و دریس مرتنز باعث شکست انگلیس شدند. به این ترتیب انگلیس قادر به حضور در فینال لیگ ملت‌ها در سال آینده نیست و بلژیک یا دانمارک به عنوان صدرنشین این گروه صعود خواهند کرد.

 

هری کین در پایان بازی گفت: " ما حاکم میدان بودیم. دو گلی که خوردیم کاملاً بدشانسی بود. هر دو گل با بدبیاری وارد دروازه ما شد. ما در این بازی نکات مثبت زیادی داشتیم که این باعث می شود اعتماد به نفس مان برای آینده بیشتر بشود. اگر در آینده مثل این مسابقه بازی کنیم شک ندارم که بیشتر بازی هایمان را خواهیم برد".

 

1544166

 

کاپیتان انگلیس در ادامه گفت: " ما مدتها است یک جام بزرگ بدست نیاورده ایم و این برایمان ناراحت کننده است. ولی با این تیمی که داریم و با بازیکنانی که الان در تیم ملی هستند باید به خودمان و به این تیم باور و اعتماد کامل داشته باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها