کد خبر : 1719383 | 26 آبان 1399 ساعت 11:35 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور مربی روس روی نیمکت والیبال قطعی شد

شمارش معکوس برای معرفی رسمی آلکنو

در چند روز آینده فدراسیون والیبال رسما ولادیمیر آلکنو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی می کند.

شمارش معکوس برای معرفی رسمی آلکنو

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون والیبال در پایان نشست کمیته فنی که دو هفته قبل برگزار شد، از ولادیمیر آلکنو و دانیل کاستلانی به عنوان دو گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی در سال 2021 نام برد. 


قرار بود داورزنی بعد از مذاکره با این دو مربی که برنامه ها خود را هم ارائه داده بودند، نام سرمربی را طی هفته گذشته اعلام کند که این مساله بازهم به تاخیر افتاد.


حالا دبیر فدراسیون والیبال از نهایی شدن عقد قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی تا پایان ماه جاری خبر داده است؛ اتفاقی که باید تا چند روز آینده رخ دهد. 


اما نکته مهم اینجاست که مذاکرات فدراسیون با ولادیمیر آلکنو مثبت پیش رفته و نظر اعضای کمیته فنی هم روی همین گزینه بوده است. سرمربی سابق تیم ملی روسیه که سابقه قهرمانی در المپیک را هم دارد، این روزها به عنوان سرمربی تیم زنیت کازان روسیه در لیگ این کشور فعالیت می کند و احتمالا از فروردین ماه کار خود را در ایران آغاز خواهد کرد. 


نه تنها دبیر فدراسیون والیبال او را به عنوان گزینه نهایی معرفی کرده، بلکه افشاردوست، عضو کمیته فنی هم گفته که نظر همه اعضای این کمیته روی مربی روس مثبت بوده است. 


بدین شمارش معکوس برای معرفی رسمی جانشین ایگور کولاکوویچ آغاز شده و احتمالا به زودی ولادیمیر آلکنو ازسوی فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در سال 2021 و المپیک توکیو معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها