کد خبر : 1719391 | 26 آبان 1399 ساعت 12:05 | 14.9K بازدید | 7 دیدگاه

فورلان: رفتن مسی تاثیری روی لالیگا ندارد

دیگو فورلان ستاره اروگوئه ای سابق اتلتیکو مادرید می‌گوید حضور یا عدم حضور مسی در اسپانیا تاثیر چندانی بر اهمیت لالیگا نخواهد داشت.

فورلان: رفتن مسی تاثیری روی لالیگا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دیگو فورلان ستاره اروگوئه‌ای سابق اتلتیکو مادرید می‌گوید خروج لیونل مسی از اسپانیا تاثیر چندانی روی کیفیت و اهمیت لالیگا نخواهد داشت و لیگ اسپانیا بدون حضور این ستاره بزرگ آرژانتینی هم یکی از بهترین لیگ‌های فوتبال دنیا خواهد بود.

 

1544213

 

مسی تابستان امسال خواهان ترک بارسا شد ولی در نهایت در این تیم ماند. این در حالی است که گفته می‌شود با توجه به تمدید نشدن قرارداد او مسی ممکن است از تابستان آینده با ترک بارسا راهی کشوری به غیر از اسپانیا شود. از منچسترسیتی و PSG به عنوان مقاصد احتمالی او یاد شده است.

 

دیگو فورلان در گفتگو با مارکا در این باره گفت: " ماندگار شدن نهایی مسی به نظر من موهبت بزرگی برای لالیگا نیست. در این شکی نیست که لالیگا به دلیل حضور بازیکنان بزرگ در باشگاه‌های مختلف اسپانیا رشد کرده و به چنین لیگی تبدیل شده ولی لالیگا، لالیگا است و باشگاه ها هستند که مهم هستند. باشگاه‌هایی که ریشه در تاریخ دارند".

 

1544212

 

فورلان در ادامه گفت: " اینکه مسی در بارسا ماند خبر خوبی بود ولی بازیکنانی مثل لئو مسی و سوارز و دیگر بازیکنان بزرگ تغییر می‌کنند، مسن می‌شوند و در نهایت خداحافظی می‌کنند ولی لالیگا سر جایش خواهد ماند. لالیگا تاریخی نود و چند ساله دارد و ستاره های بزرگی داشته و در آینده هم خواهد داشت".

 

 

دیدگاه‌ها