کد خبر : 1719395 | 26 آبان 1399 ساعت 12:25 | 58.8K بازدید | 2 دیدگاه

سرود ملی پرتغال به روایت کریستیانو رونالدو

حرکت جالب کریستیانو رونالدو در زمان خواندن سرود ملی کشورش در دیدار پرتغال- فرانسه که خنده هم‌تیمی‌هایش به خصوص برناردو سیلوا را به دنبال داشت خبرساز شده است.

سرود ملی پرتغال به روایت کریستیانو رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه که پرتغال و فرانسه در لیگ ملت‌های یوفا در شهر لیسبون و در استادیو دا لوز به مصاف هم رفتند پیش از شروع مسابقه و در زمان پخش سرودهای ملی دو تیم، کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ پرتغال با شکل خواندن سرود ملی کشورش خبرساز شد.

 

 

با توجه به عدم حضور تماشاچی‌ها در استادیوم به دلیل شرایط کرونایی، سکوت سکوها فرصتی بود تا تماشاچیان تلویزیونی بتوانند نوع خواندن سرود ملی توسط ستاره‌های محبوب شان را به دقت بشنوند. به همین خاطر بود که خواندن سرود ملی پرتغال توسط کریستیانو خبرساز شد.

 

1544220

 

زمانی که پخش سرود ملی پرتغال آغاز شد دوربین تلویزیونی ابتدا فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال را نشان داد و سپس روی کریستیانو رونالدو و هم تیمی‌هایش زوم کرد. درحالیکه رونالدو و هم تیمی‌هایش با صدای بلند در حال خواندن سرود ملی کشورشان بودند، رونالدو زمانی که متن سرود برای لحظاتی متوقف می‌شود تا تنها صدای موسیقی به گوش برسد، موسیقی سرود ملی را هم با دهانش شبیه‌سازی کرد تا صدای او به این حالت به گوش برسد " دا دا دا دا".

 

این حرکت رونالدو برای هم تیمی‌هایش جالب بود و به خصوص برناردو سیلوا نتوانست جلوی خود را بگیرد و خنده‌هایش در تصاویر مشخص بود. حتی خود رونالدو هم لبخندی بر لب داشت ولی به هر حال پرتغالی ها خواندن سرود ملی شان را بدون مشکل دیگری به پایان رساندند.

 

1544221

 

دیدگاه‌ها