کد خبر : 1719399 | 26 آبان 1399 ساعت 12:35 | 140.6K بازدید | 14 دیدگاه

سرخ ها در استیناف هم تبرئه شدند؛

تیر آخر النصر به پرسپولیس در دادگاه CAS(عکس)

باشگاه النصر عربستان اعلام کرد که پرونده شکایت از پرسپولیس را به دادگاه عالی ورزش می‌برد.

تیر آخر النصر به پرسپولیس در دادگاه  CAS(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک روز تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق و همچنین حدود یک ماه تا فینال آسیا، باشگاه پرسپولیس از رد درخواست النصر برای تغییر نتیجه بازی پرسپولیس با این تیم عربستانی خبر داده است؛ موضوعی که حضور سرخ ها در فینال را از نظر ای اف سی قطعی می‌کند.

 

شکایت النصر ساعتی پس از شکست این تیم در مقابل سرخپوشان ایرانی و با اتهام غیرقانونی بودن خریدهای پرسپولیس به دست ای اف سی رسید و مدتی فضای فوتبال ایران را درگیر خود کرد اما سرانجام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه ایرانی را در این ماجرا تبرئه کرد. انتشار گراندز حکم ای اف سی نیز نشان می‌داد که پرسپولیس در این پرونده تخلفی را انجام نداده است.

 

با این حال النصر پرونده را به کمیته استیناف برد تا شانس خود را در دادگاه تجدیدنظر امتحان کند اما امروز مشخص شد که این درخواست نیز بی نتیجه بوده است. حالا احتمالا طبق گفته مدیران باشگاه النصر، آن ها راهی دادگاه عالی ورزش خواهند شد.

 

1544356

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به طور رسمی اعلام کرد که بر اساس ماده 59، شکایت باشگاه النصر به خاطر غیرقانونی بودن بازیکنان پرسپولیس، رد شده است.

 

ساعتی پس از این که استیناف خواهی باشگاه النصر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد، این باشگاه اعلام کرد که شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش ارجاع می‌دهد.

 

1544299

 

النصر در پیام رسمی خود نوشته که اطلاعات موثقی از تخلف باشگاه پرسپولیس دارد و از این رو می‌خواهد که به دادگاه CAS نیز شکایت کند.

 

1544232

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز دقایقی قبل به طور رسمی اعلام کرد که بر اساس ماده 59، شکایت باشگاه النصر به خاطر غیرقانونی بودن بازیکنان پرسپولیس، رد شده است.

دیدگاه‌ها