کد خبر : 1719401 | 26 آبان 1399 ساعت 12:42 | 45.8K بازدید | 3 دیدگاه

ناراحتی ستاره مراکشی از شکست در برابر پرسپولیس

ستاره مراکشی النصر گفت که تا ماه ژانویه میلادی جهت تمدید قراردادش با این تیم صبور خواهد بود.

ناراحتی ستاره مراکشی از شکست در برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نورالدین امرابات ستاره مراکشی النصر که 5 ماه از قراردادش با این تیم باقی مانده است اعلام کرد که تا ژانویه منتظر تمدید قراردادش با این تیم می ماند و در غیر اینصورت با سایر تیم ها وارد مذاکره می شود.


امرابات که در یک ویدیو کلیپ در برنامه معروف ابوالقاسم در برنامه اسنپ چت حضور پیدا کرده بود، گفت: من از النصر و حضورم در ریاض خوشحالم و اگر النصر بخواهد تا قبل از ماه ژانویه با من تمدید کند، بدون هیچ تردیدی مستقیما قرارداد جدیدم را امضا می کنم. اما پس از ژانویه من نمی توانم صبر کنم چرا که باید پیشنهادات باشگاه های دیگر را نیز بررسی کنم. من نمی خواهم به مدیریت فشار بیاورم و هیچ فردی بزرگتر از باشگاه النصر نیست.
امرآبات همچنین در مورد فصل جاری و شروع بسیار بد النصر در لیگ حرفه ای عربستان صحبت هایی را مطرح کرد. او همچنین در جربان این برنامه در مورد شکست تلخ تیمش در برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابراز ناراحتی کرد.


امرابات گفت: همه ستاره های النصر اصرار دارند که یک فصل خوب و به یاد ماندنی را برای هواداران بسازند. ما باید گذشته را فراموش کنیم و بیشتر تلاش کنیم. ما برای پیروزی در همه مسابقات تلاش خواهیم کرد تا هواداران را راضی کنیم و تا آنها همیشه یک حس غرور داشته باشند.

 

1544224


وی در مورد فینال جام پادشاهی که باید با رقیب سنتی خود یعنی الهلال برگزار کنند، گفت: همه ما منتظر فینال جام پادشاهی در مقابل الهلال هستیم. این یک فینال لذت بخش خواهد بود و انشاالله ما جام را بدست خواهیم آورد  و یاد سلمان بن عبدالعزیز را گرامی می داریم.


امرابات 33 ساله تا ژوئن 2021 با النصری ها قرارداد دارد و گفته می شود این بازیکن از هلند و اسپانیا پیشنهاداتی را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها