کد خبر : 1719456 | 26 آبان 1399 ساعت 17:51 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کوئنترائو:

رونالدو جانور است؛ کافی است تمریناتش را ببینید

مدافع چپ پرتغالی سابق رئال مادرید تمرین کنار رونالدو را یکی از افتخاراتش می داند.

رونالدو جانور است؛ کافی است تمریناتش را ببینید

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کوئنترائو سال 2011 به رئال مادرید پیوست و فراز و فرودهای بسیاری را با رئال تجربه کرد. او که نیمکت نشین مارسلو بود، سرانجام نتوانست در رئال جایگاهی برای خود پیدا کند و به صورت قرضی راهی تیم های دیگر از جمله اسپورتینگ لیسبون شد. سال 2018 او از رئال به صورت قطعی به ریو آوه پیوست و پس از یک فصل در این تیم اعلام بازنشستگی کرد اما اخیرا بار دیگر به فوتبال بازگشته و فصل جاری بازیکن ریو آوه است.

 

 

1544259

 

 

کوئنترائو هفت سال بازیکن رئال مادرید بود. او در توصیف سال های حضورش در رئال گفت: هفت سال با رئال قرارداد داشتم و در میانه ها یک بار نیز تمدید کردم. هر بازیکنی موفق نمی شود هفت سال در عضویت تیمی مثل رئال مادرید باشد.

 

 

1233462

 

 

بدون شک در این مدت تمرین و بازی کنار رونالدو اتفاق ویژه ای بود. به همه می گویم که کاش شانس تماشای تمرینات رونالدو نصیب شان شود تا بهتر بتوانند او را بشناسند. رونالدو یک جانور است و کافی است تمریناتش را تماشا کنید تا ببینید چه کارهایی از او بر می آید. او با یک استعداد خالص متولد شده و با تمرین و تلاش زیاد، توانست بهترین بازیکن دنیا شود. افتخار می کنم روزی کنار رونالدو بازی کردم و با او هنوز هم دوستی صمیمانه ای دارم.»

 

 

دیدگاه‌ها