کد خبر : 1719466 | 26 آبان 1399 ساعت 17:50 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدافع اینتر به درگیری با لواندوفسکی

الساندرو باستونی فاش کرد لئوناردو بونوچی شخصا پیراهن شماره 19 ایتالیا در مقابل لهستان را به او داده است.

واکنش مدافع اینتر به درگیری با لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا در غیبت لئوناردو بونوچی موفق به غلبه بر لهستان شد و الساندرو باستونی عملکرد خوبی برابر رابرت لواندوفسکی، مهاجم مشهور و گلزن حریف داشت. حالا الساندرو باستونی مدعی شد لئوناردو بونوچی از او خواسته در غیابش لباس شماره 19 تیم ملی ایتالیا را به تن کند.

 

الساندرو باستونی گفت: "در کل من احساس راحتی می کردم، اما در روز چهارشنبه و دیدار مقابل لهستان با پوشیدن لباس شماره 19 حس خوبی داشتم. خوشبختانه حاضران در اردوی آتزوری انسان هایی دوست داشتنی و البته بازیکنان بزرگی هستند و باعث می شوند من احساس کنم واقعاً در خانه خود هستم.

 

1544297

 

من انتظار چنین کاری را از بونوچی نداشتم و وارد رختکن شدم و دیدم پیراهن شماره 19 به من داده شده است. بونوچی به من ماموریت داده بود در روزی که او می توانست برای صدمین بار برای تیم ملی ایتالیا بازی کند، با این لباس برای او به میدان بروم و من امیدوارم باعث افتخار و غرور بونوچی شده باشم."

 

در یک صحنه در نیمه رابرت لواندوفسکی با آرنج به صورت باستونی زد و بسیاری مهاجم لهستان را مستحق دریافت کارت می دانستند. باستونی در خصوص این صحنه گفت: "مشکلی نبود، اگرچه در طول مسابقه لواندوفسکی برایم مشکل ایجاد کرد. البته او در این صحنه عذرخواهی نکرد و در واقع از من گله و شکایت داشت. لواندوفسکی از من بزرگتر است، بنابراین من دیگر کاری به او نداشتم."

دیدگاه‌ها