کد خبر : 1719583 | 27 آبان 1399 ساعت 12:51 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

موراتی: کانته و کولیبالی، اینتر را قهرمان می‌کنند

ماسیمو موراتی رئیس سابق اینترمیلان می‌گوید نراتزوری با خرید انگولو کانته و کالیدو کولیبالی قهرمان سری آ خواهد شد.

موراتی: کانته و کولیبالی، اینتر را قهرمان می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمو موراتی رئیس سابق اینترمیلان می‌گوید این تیم برای قهرمانی در سری آ تنها به چند بازیکن درجه یک و باکیفیت نیاز دارد. او از دو ستاره مد نظرش برای تکمیل کادر اینتر برای قهرمانی نام برد و گفت اینتر باید انگولو کانته و کالیدو کولیبالی را به خدمت بگیرد.

 

1531079

 

آنتونیو کونته فصل گذشته با اینتر به مقام دوم سری آ دست یافت و نراتزوری حالا امیدوار است امسال یک پله بالاتر رفته و بعد از 9 سال به قهرمانی های پیاپی یوونتوس در لیگ ایتالیا پایان دهد.

 

1539659

 

ماسیمو موراتی رئیس سابق اینترمیلان در این باره گفت: " مالکیت نراتزوری در اختیار خانواده‌ای است که حضورشان به من امید می‌دهد. سونینگ می خواهد مدتها در اینتر بماند و برای رسیدن به اهداف مهمش در حال سرمایه گذاری است. به نظر من با پیوستن کانته و کولیبالی به اینتر ما فاتح اسکودتو خواهیم شد".

 

1494849

 

رئیس سابق اینتر درباره رقیب اصلی این باشگاه، یوونتوس گفت: " آنها همچنان کامل‌ترین تیم ایتالیا را دارند و چه از نظر بازیکن و چه از نظر قدرت مالی فوق العاده اند. اما موفقیت آنها تا حد زیادی به آندره‌آ پیرلو بستگی دارد. اینتر می‌تواند با آنها بجنگد و برنده شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد".

 

 

دیدگاه‌ها