کد خبر : 1719477 | 27 آبان 1399 ساعت 11:05 | 152.4K بازدید | 3 دیدگاه

زکریا مرادی فقط به یک شرط استقلالی می‌ماند

اخراج مهاجمی که قرار بود اللهیار دوم باشد

مهاجم جوان استقلال بخاطر عدم تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی خود مجبور شد برای گذراندن دوران سربازی، راهی یک تیم نظامی شود.

اخراج مهاجمی که قرار بود اللهیار دوم باشد

به گزارش "ورزش سه"، زکریا مرادی یکی از ده ها استعداد بازیکنان جوان در رده های پایه بود. او در تیم امید استقلال درخشید و با زدن گل های فراوان برای تیمش، اسمی برای خود دست و پا کرد و توانست به تیم بزرگسالان این تیم راه یابد. او قبل از شروع فصل ۹۸-۹۷ با استقلال قرارداد بست و توسط وینفرد شفر به تمرین بزرگسالان فراخوانده شد.


درخشش مرادی در تیم امید استقلال باعث حضور او در جمع بزرگسالان شد ولی هرگز در زمان وینفرد شفر به او بازی نرسید تا استعداد و توانایی هایش را به نمایش بگذارد و جز حضور در تمرینات و سکونشینی، حضور دیگری در تیم استقلال نداشت.


امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال زمانی با حضور در برنامه ورزش و مردم در مورد فروش اللهیار صیادمنش گفت: آقای شفر بنا به دلایلی که جای بحثش نیست، صیادمنش را بولد کرد. اللهیار در زمان شفر چقدر بازی کرد؟ با اصرار ما به ایشان بازی رسید و نیمی از بازی ها را در زمین حضور نداشت. بازیکنی مثل زکریا مرادی کجاست؟ بازیکنان جوان استقلال هرکدام برای خودشان یک اللهیار صیادمنش هستند ولی آقای شفر به این استعدادها بازی نداد.


با وجود تعریف و تمجیدهای مدیرعامل وقت از مرادی، اما این بازیکن نتوانست در تیم شفر به میدان برود ولی این وینگر جوان که آذرماه سال گذشته نخستین بازی خود برای تیم بزرگسالان استقلال را زیر نظر استراماچونی و مقابل شاهین شهرداری بوشهر انجام داد.

 

1460184


مرادی که دو بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال انجام داد، طی سالیان اخیر در یک موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی در تهران و در رشته نقشه برداری (کاردانی) مشغول به تحصیل بود، اما در تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ از دانشگاه اخراج شد و وضعیت نامشخصی پیدا کرد.


زکریا مرادی که در تیم امید استقلال چهره شد، یکی از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در سال 97 بود. مرادی که به عنوان وینگر در آن تیم بازی می کرد، در روز مسجل شدن قهرمانی امیدهای استقلال هت تریک کرد و در پایان آن فصل، با 17 گل و 8 پاس گل آمار خوبی را از خود به جا گذاشت اکنون وضعیت مبهمی دارد.


این مهاجم جوان روز گذشته مقابل در باشگاه استقلال حضور یافت و پس از آنکه اجازه ورود به ساختمان این باشگاه را پیدا نکرد، در جمع خبرنگاران ابراز گلایه داشت و عنوان کرد از نظام وظیفه به من گفته اند باشگاه باید با ما تماس بگیرد و اگر تا فردا وضعیت او مشخص نشود، باید به سربازی برود و دیگر اجازه تحصیل ندارد.


مرادی که طی ماه های اخیر پیگیر وضعیت تحصیلی خود نبوده، امیدوار بود طی تماس احمد مددی با سازمان نظام وظیفه بتواند در جمع آبی ها ماندگار شود و به عنوان سرباز به یک تیم نظامی نرود ولی این اتفاق رخ نداد و مرادی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، جدائیش از استقلال را تأیید و اعلام کرد به زودی راهی یک تیم نظامی خواهد شد.


مرادی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشته است:
« باچشمان اشک بار مینویسم برای هواداری که از روز اول حضورم در آکادمی استقلال گرفته تا بازی با شاهین تشویقم میکردین وشادترین لحظات رو برام ساختن


دست تمام هواداران رو بوس میکنم، فقط لازمه بدونید این شماهایید که پشت تیم هستین وگرنه مدیریت باشگاه اصلا براش مهم نیست که چه بلایی سر تیم و بازیکن ها میاد.


میرم، اما خداحافظی نمی کنم چون قراره برگردم و حقم رو بگیرم. به شما عزیزان قول میدم وقتی برمیگردم که درخششم باعث شرمندگی همه اینایی که اشکم رو درآوردن بشه. بخاطر کم کاری مدیریت مجبورم که به خدمت سربازی برم و احتمالا توی چند روز آینده به یکی از تیم های نظامی جهت گذروندن سربازی برم.


تنها و بی کس اومدم بالا تو این فوتبال، تنهاییم ادامه میدیم 
خدا ماهم بزرگه. فقط استقلال»
نامه اخراج از تحصیل مرادی در اختیار "ورزش سه" قرار دارد که در صورت نیاز منتشر خواهد شد.

 

1544401

 

1544402

اطلاعیه باشگاه استقلال درخصوص شرایط زکریا مرادی و پست این بازیکن پس از جدایی

دیدگاه‌ها