کد خبر : 1719496 | 26 آبان 1399 ساعت 20:25 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه مورینیو به وقفه بازی های ملی (عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از شرایط فعلی حاکم بر اردوی تیمش راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، معمولا سرمربیان رده باشگاهی از برگزاری متعدد بازی های ملی دل خوشی ندارند و این رقابت ها را عامل مضری در مسیر نتیجه گیری تیم های خود می دانند. مصدومیت های فراوان و البته خستگی بازیکنان به علت انجام سفرهای طولانی، از عوامل مهمی است که باشگاه های بزرگ را نسبت به برگزاری رقابت های ملی عصبانی می کند.

 

حالا ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار تاتنهام نسبت به این روند واکنش نشان داده است. اسپرز تا پیش از وقفه رقابت های ملی روند درخشانی را طی کرده و خود را به رتبه های بالای جدول در لیگ برتر رسانده بود. حالا و در آستانه دیدار حساس مقابل منچسترسیتی، ژوزه مورینیو تصویری از خود در سالن بدنسازی باشگاه تاتنهام منتشر کرده و به برگزاری تمرینات تیمش تنها با شش بازیکن طعنه زده است.

 

ژوزه مورینیو در صفحه خود نوشت: "احساسی فوق العاده به علت برگزاری مسابقات ملی، بازی های دوستانه فوق العاده و ایمنی کامل. نتایج تست کرونا پس از انجام مسابقات، برخی بازیکنان که در اردو مانده اند در زمین تمرین در حال دویدن هستند و موارد فراوان دیگر. بعد از یک جلسه تمرینی دیگر که فقط شش بازیکن در آن حضور داشتند، اکنون وقت آن رسیده که از خودم مراقبت کنم."

 

1544334

دیدگاه‌ها