کد خبر : 1720123 | 30 آبان 1399 ساعت 10:48 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی مورینیو از راز موفقیت در اینستاگرام

ژوزه مورینیو که از زمان بدست گرفتن هدایت تاتنهام صفحه در اینستاگرام بسیار فعال و موفق بوده توصیه‌هایی برای موفقیت در این شبکه اجتماعی خطاب به هوادارانش مطرح کرد.

رونمایی مورینیو از راز موفقیت در اینستاگرام

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو از زمان انتقال به شمال لندن و بدست گرفتن سکان هدایت تاتنهام در اینستاگرام فعالیتی چند برابر داشته و موفق شده به یک ستاره اینستاگرامی تبدیل شود. او حالا راز خود را با هوادارانش در میان گذاشته و توصیه‌هایی برای موفق شدن هر چه بیشتر در شبکه‌های اجتماعی خطاب به آنها مطرح کرده است.

 

1545178

 

مورینیو که زمانی که هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشت به عنوان دشمن شبکه‌های اجتماعی شناخته می شد و حتی همه برنامه‌های مربوط را از گوشی خود پاک کرده بود از زمانی که سرمربی تاتنهام شد به استفاده از اینستاگرام رو آورد و حالا صفحه‌اش 1.1 میلیون دنبال کننده دارد.

 

مورینیو در صحبتهای خود درباره شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به این پرسش که چرا مردم باید او را دنبال کنند گفت: " نمی دانم‌، مساله این است که من آنجا خود واقعی‌ام هستم".

 

مورینیو با اشاره به یک پست اینستاگرامی معروف که او را در هواپیما در حال تماشای فیلم با لپ‌تاپ نشان می‌داد گفت: " باید دنبال‌کننده‌هایتان را با خودتان در یک سفر همراه کنید. من داشتم فیلم لجند با بازی تام هاردی را می دیدم. پیام من این بود که قبل از بازی‌ها راحت هستم و آرامش دارم. البته از یک فیلم قشنگ و ذرت بوداده هم لذت می بردم".

 

1545181

پست اینستاگرامی مورینیو در حال تماشای فیلم با لپ تاپ شخصی در هواپیما

 

مورینیو با اشاره به پست معروف دیگرش که بعد از شکست مقابل آنتورپ در لیگ اروپا او را در یک اتوبوس خالی نشان می‌داد گفت: " یکی از دستیارانم آن عکس را گرفت. به نظرم آن عکس همه حرفهایم را در دل خود داشت. اتوبوس سکوت. خیلی وقتها سکوت گویاتر از هزاران کلمه است".

 

1545179

پیام تهدیدآمیز مورینیو به بازیکنان تاتنهام بعد از شکست مقابل آنتورپ، ژوزه عصبانی در اتوبوس خالی

 

 

دیدگاه‌ها