کد خبر : 1719510 | 26 آبان 1399 ساعت 21:31 | 70.5K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان حریف ایران در عرض 11 دقیقه!

تیم ملی امارات در یک دیدار دوستانه مقابل بحرین تن به شکست داد.

طوفان حریف ایران در عرض 11 دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی امارات و بحرین در یک دیدار دوستانه در دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود بحرین به پایان رسید.


در این مسابقه، کایو بازیکن تیم برزیلی الاصل تیم ملی امارات روی پاس علی مبخوط توانست دروازه بحرین را باز کند و تیمش را پیش انداخت و این نتیجه تا دقیقه 75 با یک گل به سود امارات در جریان بود.


در این دقیقه، شاگردان لوئیس پینتو در درون محوطه جریمه خودی مرتکب خطا شدند تا داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود بحرین اعلام کند.


جاسم محمد در دقیقه 75 ضربه پنالتی را وارد دروازه خالد عیسی کرد تا نتیجه بازی 1 – 1 شود. در دقیقه 82 محمد الرومایهی روی غافلگیری مدافعین امارات توانست گل دوم بحرین را وارد دروازه حریف خود کند.


محمد الرومایهی در دقیقه 85 روی پاس خوب جاسم محمد گل سوم بحرین را نیز به ثمر رساند تا شاگردان هلیو سوسا در زمین امارات به یک پیروزی ارزشمند دست یابند.


بحرین که در مرحله مقدماتی جام جهانی یکی از حریفان اصلی ایران است، چند روز پیش نیز موفق به شکست لبنان شده بود تا خود را برای از سرگیری رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده کند.


بحرین در گروه C رقابت های مقدماتی جام جهانی، با 9 امتیاز پایین تر از عراق 11 امتیازی در رده دوم قرار دارد و ایران نیز با 6 امتیاز از 4 دیدار، سوم است.

دیدگاه‌ها