کد خبر : 1719548 | 27 آبان 1399 ساعت 02:21 | 51.7K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اسماعیل خلیل زاده در برنامه فوتبال برتر؛

معاون سعادتمند، بیانیه‌نویس علیه فرهاد!

رئیس هیات مدیره استقلال روی آنتن زنده مدعی شد که معاون فرهنگی و ارتباطات مدیرعامل پیشین استقلال از سوی سعادتمند تحریک به آن شده تا علیه سرمربی آبی‌ها بیانیه‌نویسی کند.

معاون سعادتمند، بیانیه‌نویس علیه فرهاد!

به گزارش "ورزش سه" در بحث جنجالی میان مدیرعامل پیشین استقلال و رئیس هیات مدیره آبی‌ها، بحث به موضوع انتشار بیانیه پس از ناکامی در فینال جام حذفی رسید که خلیل زاده مدعی شد آن بیانیه را سعادتمند خواسته برای آرام کردن هواداران استقلال و جو پیش آمده منتشر کند و پس از آن وویس جنجالی را روی آنتن زنده پخش کرد که در آن سعادتمند خواسته بود تا بیانیه‌ای هم علیه فرهاد مجیدی، اسماعیل خلیل زاده و عبدالرضا موسوی به نگارش در بیاید.

 

وویسی که سعادتمند برای مهدی روحی معاون فرهنگی و ارتباطات خود در تیم استقلال فرستاده بود و روحی نیز آن را در اختیار اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره آبی‌ها قرار داده بود؛ بیانیه‌ای که هیچ‌گاه از سوی روحی تنظیم نشد اما شاید مصاحبه او طی روزهای آینده بتواند ابعاد تازه‌ای از حواشی در استقلال در روزهای سرنوشت‌ساز این تیم در آستانه فینال جام حذفی را نمایان سازد. به‌ویژه آن‌که روحی برخلاف روزهای نخست مدیرعاملی سعادتمند، حسابی در روزهای پایانی حضور او در استقلال علیه مدیرعامل آبی‌ها شده بود و بارها در اینستاگرام مطالب تند و انتقادی را منتشر کرده بود.

 

دیدگاه‌ها